Endurance i Februari

Min golf ja =). Jag ska inte köra rejs med den iaf =).

Faktiskt så hittade jag bilden på google -> Extraljus. Helt rätt stuk på den! Jag är barnsligt förtjust i mycket lampor på bilen, så golfen föll sig helt rätt hos mig, speciellt i militärstuk utförande. Hur många batterier/generatorer har ni på den?? Måste ju vara flertalet 1000w i lampor på den!

Faktiskt så hittade jag bilden på google -> Extraljus. Helt rätt stuk på den! Jag är barnsligt förtjust i mycket lampor på bilen, så golfen föll sig helt rätt hos mig, speciellt i militärstuk utförande. Hur många batterier/generatorer har ni på den?? Måste ju vara flertalet 1000w i lampor på den!

Två batterier, varav ett på taket, 120A generator. Strax över 1kw framåt ca 1500 watt med alla lampor inräknade. 70-80 meter kabel massa relä måååånga timmar nerlagt =).

Ni kanske behöver fler flaskor till tävlingen?
Team Svenska Toyota ställer gärna upp ;) Vi delar gärna med oss.

Ha i åtanken att toyotabilarna nu mera inte har några bromsar =)
/ Dala

Självklart får ni vara med. Möt upp innan kval med flaskan vid våran bil.

OBS! Redig Champagne. Inget hembränt eller mousseande skräp :D

/ Repmånad - Ni kommer märka vilken bil...

FAN.. Är det verkligen INGEN som behöver en förare??? :huvet

Jo, faktiskt... Snacka om sent återbud... Sugen på att ta en plats hos oss? Å köra Äffen nedan upp på pallen? Don Q, jag å Petter skulle behöva en gubbe till eftersom Dasken fick sent förhinder.

Bifogat

• 323f3.JPG
    323f3.JPG
    108.9 KB · Visningar: 46
Vädrets makter verkar vara med er hjälpligt iallafall, bara plusgrader även om de är få men snöslasknederbörd verkar vara dominerande, enligt vädertjänsten på min gayphone iallafall

Lycka till på "rejset" :yoparty

FAN! Typiskt att hundfan ska gå o bli sjuk! jag kan inte om inget under händer.. Tjejen jobbar och vovven magsjuk = gå ut ofta och inge åka bil = Inge racing för amullo.

FAN! Typiskt att hundfan ska gå o bli sjuk! jag kan inte om inget under händer.. Tjejen jobbar och vovven magsjuk = gå ut ofta och inge åka bil = Inge racing för amullo.

Oki! Om under händer för dej lär det alltså finnas stol hos oss.... Om inget under händer för oss alltså... :va

Så här såg det ut idag mitt på dagen.
Banan fin och torr, bredvid banan är det inte rekomenderat att åka. Kan ta "brutal-stopp" i en snöhög om man får lust att köra utanför :)

/Nitrous

Bifogat

• 1.jpg
    1.jpg
    94 KB · Visningar: 42
  • 2.JPG
    2.JPG
    196.1 KB · Visningar: 50
  • 3.JPG
    3.JPG
    186.1 KB · Visningar: 38
Satan vad spö ni ska få i morgon! Redan lite champagnesugen.
Laddar med chips och öl så här kvällen innan :) .
I morgon gäller det!

Nyheter
Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...