Bild Vinterförvaring i lägenheten (Bilder)

1.jpg


här står min i vardagsrummet :tummenupp. ställde den klockan 12 i hissen för att få upp den på 2a våningen..
 
Gött att mecka i lägenheten.. Har hänt lite sen sist, så här är en liten uppdatering :)
 

Bifogat

  • R1_paj.JPG
    R1_paj.JPG
    41.4 KB · Visningar: 477
  • DSC01951_sh.JPG
    DSC01951_sh.JPG
    162.9 KB · Visningar: 502
hmm.. våren ser ut & vara långt bort.. o nästan inget gjort på hojen
tur man har en förstående dotter & flickvän som inte har ngt emot att ha en nerskruvad hoj i vardagsrummet :D

tur att det ligger massa snö på backen.. :rolleyes:


Ps. för er som undrar vad jag skall göra.. orginalkåporna e av, sparade. andra orginalprylar införskaffat (dock inte allt ännu) & den skall få en ny lack, dekaler, däck, o lite annat smått & gott, sedan skall den putsas... o detta skall vara klart till maj månad :näsblod
 

Bifogat

  • Foto0022.jpg
    Foto0022.jpg
    214.6 KB · Visningar: 748
Last edited:
hmm.. våren ser ut & vara långt bort.. o nästan inget gjort på hojen
tur man har en förstående dotter & flickvän som inte har ngt emot att ha en nerskruvad hoj i vardagsrummet :D

tur att det ligger massa snö på backen.. :rolleyes:


Ps. för er som undrar vad jag skall göra.. orginalkåporna e av, sparade. andra orginalprylar införskaffat (dock inte allt ännu) & den skall få en ny lack, dekaler, däck, o lite annat smått & gott, sedan skall den putsas... o detta skall vara klart till maj månad :näsblod

Klart till Maj? Vad ska du köra på vårturen :va Eller åker du bak på tjejjen och dirigerar var ni ska... får man lov att dricka pilsner när man är passagerare :va
 
Klart till Maj? Vad ska du köra på vårturen :va Eller åker du bak på tjejjen och dirigerar var ni ska... får man lov att dricka pilsner när man är passagerare :va

i värsta fall får jag köra med min blå uppsättning, men jag hoppas att jag hinner få den klar tills vårturen


o ja... man får lov att vara onykter om man åker bakpå en hoj
 
Jag vill också ha min hoj här....
Jag blir ju ledsen när jag vet att den står ensam i ett kallt garage ist för att stå här framför elementet och ha det mysigt med mig....
Nästa ställe jag bor på ska ha hiss, no snack about it.
 
Här sover jag bra och jaaaaa jag har haft tjej/tjejer som faktiskt sovit över i SÄNGEN! ;)

1.jpg


3.jpg


fs570.jpg


/hyll
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top