mathias_viva
Ny medlem
här står min i vardagsrummet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Klart hojen står inne så man kan sitta i soffan och kolla
http://farm3.static.flickr.com/2748/4248497533_788c50f5fd.jpg

![]()
här står min i vardagsrummet. ställde den klockan 12 i hissen för att få upp den på 2a våningen..
Vad är det för stöd du har till hojen? Ser smidigt ut!
/B)
Ölburkar och tom petflaska på bordet, tomma blomkrukor i fönstret, nerdragna persienner och en fikus i hörnan... Du är inte ungkar va?![]()
Finns att köpa i Cross butiker![]()
Eller oxå har man räknat med dem när man valde lägenhet. De måste ju ha nånstans att bo de med.Får man in fyra hojar har man för mycket boende utrymme...

Ölburkar och tom petflaska på bordet, tomma blomkrukor i fönstret, nerdragna persienner och en fikus i hörnan... Du är inte ungkar va?![]()
hmm.. våren ser ut & vara långt bort.. o nästan inget gjort på hojen
tur man har en förstående dotter & flickvän som inte har ngt emot att ha en nerskruvad hoj i vardagsrummet
tur att det ligger massa snö på backen..
Ps. för er som undrar vad jag skall göra.. orginalkåporna e av, sparade. andra orginalprylar införskaffat (dock inte allt ännu) & den skall få en ny lack, dekaler, däck, o lite annat smått & gott, sedan skall den putsas... o detta skall vara klart till maj månad![]()
Eller åker du bak på tjejjen och dirigerar var ni ska... får man lov att dricka pilsner när man är passagerare 
Klart till Maj? Vad ska du köra på vårturenEller åker du bak på tjejjen och dirigerar var ni ska... får man lov att dricka pilsner när man är passagerare
![]()
Här sover jag bra och jaaaaa jag har haft tjej/tjejer som faktiskt sovit över i SÄNGEN!
/hyll

Varför klipper du inte av böglappen om du ändå har flyttat in skylten?![]()
För jag har ingen sax... att "klippa" med... men jag ska fixa det så du behöver inte ligga sömnlös pga det.![]()


i brist på värme, sol & torra vägar, så tar man vad man har![]()




i brist på värme, sol & torra vägar, så tar man vad man har![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |