Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
är man inte med i facket så får man skylla sig själv tror inte du får hjälp där.

Tack! Fast det svåra är inte att sluta, det svåra är att inte börja om.
Ett fult knep men får du för lite i lön , plocka hem något från jobbet som motsvarar det arbetsgivaren är skyldig dig.

Ännu bätre, stjäl från jobbet - det är lösningen.![]()
Dessutom borde vi förstatliga alla företag.Ett fult knep men får du för lite i lön , plocka hem något från jobbet som motsvarar det arbetsgivaren är skyldig dig.
är man inte med i facket så får man skylla sig själv tror inte du får hjälp där.
Dessutom borde vi förstatliga alla företag.
God sarkasm, men du stavar som en kratta.
Ett fult knep men får du för lite i lön , plocka hem något från jobbet som motsvarar det arbetsgivaren är skyldig dig.
är man inte med i facket så får man skylla sig själv

Det där var faktiskt dagens sämsta råd, alla kategorier. Följ inte!
Men arbetsgivaren, företagen, är väl alltid onda? Dessutom kostar ju inte pennor och verktyg och sånt nåt för företagen.
Om dom skulle bli duma, alltså.
Dom ÄR duma!1 Jag tycker vi lägger ner alla företag för dom bara vill roffa åt sig på bekostnad av vanligt folk som är slavar för kapitalismen. Man kan vara säker på att alla företag försöker blåsa en1
Då är det bäst att alla går med i facket direkct!

Då är det bäst att alla går med i facket direkct!
Ja, annars är man en svartfot som åker snålskjuts och parasiterar på det oerhörda arbete som fackbasarna lägger ned. Dessutom bör man vara med och solidariskt stödja alla arbetslösa som det är synd om.Då är det bäst att alla går med i facket direkct!
Har jag missat något eller har något fack hävdat att de sysslar med ideell verksamhet eller erbjuder de tjänster till betalande medlemmar ungefär som att SF erbjuder bio till de som löst biljett och låter övriga stå kvar utanför salongen?
Har jag missat något eller har något fack hävdat att de sysslar med ideell verksamhet eller erbjuder de tjänster till betalande medlemmar ungefär som att SF erbjuder bio till de som löst biljett och låter övriga stå kvar utanför salongen?
Jag hade med glädje förhandlat om min egen lön
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller
Allt om MC åkte till Malaga... |
|
|
IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras