Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
vad är bakgrundsplast för nåt?
Vad tar adsign för att trycka upp enklare dekaler(typ den du har på fälgen)
Den dekalen man måste ha under numret om man tävlar.
Olika färg för olika klasser.
Ingen aning!
Kör med spons.
Men ring å hör med dem. Prata med Fredrik å hälsa från mig!
Ha ha du är en riktig glidare!
Va och hälsade på mölndals PPV (tillverkar bland annat vägskyltar)
Riktigt trevliga och hjälpsamma, tänkte låta dem trycka upp lite bling bling.
Men ska nog kolla med adsign innan, dem verkar ju ha en del erfarenhet i det här med hoj dekaler.
Kolla in deras galleri. Mina hojar på sid 1, 3, 5
www.adsign.se
har du själv måttat och haft dig eller gjorde dem det åt dig?
Nån som vet hur man får till följande? (tänker på 525ans plast dvs.):
http://fuckface.se/660/660_1.jpg
http://fuckface.se/660/660_2.jpg
http://fuckface.se/660/660_3.jpg

Nån som vet hur man får till följande? (tänker på 525ans plast dvs.):
http://fuckface.se/660/660_1.jpg
http://fuckface.se/660/660_2.jpg
http://fuckface.se/660/660_3.jpg

på den sidan har du bänk papper på min svensson kittade hoj
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=4284459#post4284459
händelserik sommar?
Allvarligt?
Stämmer dom uppgifterna?
Jag vart omkörd utav en kille med Sporthojströja som det stod Crazy Rider på ryggen.
Jag satt i min dåvarande volvo med släp (25.25m ekipage, jo lastbil alltså).
Och jag skrattade så mkt att jag nästan grät!
Tog evigheter innan den här personen kom förbi mig.
Trodde först det var en trimmad moped.
Jag åkte in mot Kumla, då jag hade varit och hämtat lite emballage till ett företag.
Eller hade du en annan hoj och körde på då?
Lite OT kanske. Men detta är nog det starkaste minnet jag har kvar från förra sommaren.
Var i Juli har jag för mig.![]()
ja det kan nog ha varit jag men då körde jag med min 125 däför de tog lite tid. jag lovar dig att de skulle gå snabbare med 625an![]()
Ahh! Misstänkte nästan detta.
Tackar för svaret som jag länge funderat på (nej jag har inget liv, eller jo kanske köpte ju en KTM LC4 i dag)
Ahh! Misstänkte nästan detta.
Tackar för svaret som jag länge funderat på (nej jag har inget liv, eller jo kanske köpte ju en KTM LC4 i dag)
Stort grattis!
Vist känns det gött!
grattis till din nya hojsåg att det var enduro ska du fixa motard hjul till den?
![]()

vad kul med en motard pilot till i öretdå får vi dra ut och busa lite i sommar
![]()
Du får hänga med ner till Skåne i sommar istället
Se länk nedan
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |