Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Någon i denna tråd som både testat k1300s och Hayabusa och instämmer med denna artikel;
http://www.sportrider.com/bikes/146_0909_2009_bmw_k1300_suzuki_hayabusa_comparison_test/bike_ratings_opinions.html
Tack för den länkenNågon som har en k1300s med denna instrumentpanel?
[YOUTUBE-ID]5HgRIqasIq4[/YOUTUBE-ID]
Tack för du visade,det var coolt.Nej.
Lap timer och rekommenderat varmkörningsvarv är
enda ytterligare funktioner utöver min färddator.
Och några lampor förstås.Inget jag skulle betala dyrt för.Bättre att köpa bensinTack för du visade,det var coolt.
Någon i denna tråd som både testat k1300s och Hayabusa och instämmer med denna artikel;
http://www.sportrider.com/bikes/146_0909_2009_bmw_k1300_suzuki_hayabusa_comparison_test/bike_ratings_opinions.html
har funderingar på att byta upp mej till en 1300a! måste nog ta en provkörning så snart det gårNi som åkt lite mil. vill höra era åsikter!!
Nu var jag där igen med prestandan. Vill ju egentligen belysa de mer seriösa egenskaper BMW har men det skiter sig,så kul är den att köra. Skjutsa en passagerare på är den säkert bra på. Har aldrig gjort det.Men sadeln är mycket bekväm och jag får ingen träsmak som jag fick av R1200R:n.s
Jag blev lite paff att se att min försäkring kostar drygt 3000 kr om året. Minns inte exakt bara.Det är klokt att köra BMW!

|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026