Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ok. men ser inte riktigt hur du gjort med blinkers bak??![]()

Försökt leta efter lite info men det är svårt att leta 60 sidor.
Finns det något jag bör kolla extra på en 07:ans 690 eller är det bara det gamla vanliga? Knappa 300 på mätaren.


690 SM kan bli ännu trevligare i utseendet
Annan framskärm,lampkåpa och avgasburken.
Kanske en lite snyggare burk hade gjort sig bättre.

haha det är ju min hoj ju......
vart fick du bilderna ifrån?
Har du lust att berätta vad du gjort för att bygga om fronten? Har du några mer detaljerade bilder ?![]()
Försökt leta efter lite info men det är svårt att leta 60 sidor.
Finns det något jag bör kolla extra på en 07:ans 690 eller är det bara det gamla vanliga? Knappa 300 på mätaren.
Kontakten till fläkten kan skava hål i kylaren.
Fläkten skaver mot kylaren, risk för hål...
Bra länk.. http://www.fraggel.se/forum/viewtopic.php?f=1&t=852&start=0
haha det är ju min hoj ju......
vart fick du bilderna ifrån?

haha...den står nog så säkert den kan stå....![]()
hojen är ombygd av förra ägaren så kan inte ta åt mig nåt av creden..
men slutburken valdes helt enkelt för vikten skull..(är av titan)..väger säkert under kilot...![]()
Tror desvärre inte det....var d nåt spec?
Har desvärre inte kollat så noga just på stykronan..men några hemma gjrda fästen sitter det i allafall...dock så är det mkt bra gjort så de är ju nice....typ hur det sitter monterat? i orginal infästning i styrkronan eller om han har behövt borra å haft sig?
Har desvärre inte kollat så noga just på stykronan..men några hemma gjrda fästen sitter det i allafall...dock så är det mkt bra gjort så de är ju nice....
Hojen står på vinterförvaring för tillfället X antal mil härifrån så de blir lite knepigt..kan återkomma när de är dags att ta hem den...
Har just inhandlat mig en ny leksak i form av en 690SMR, kunde inte hålla mig längre efter att ha sett alla snygga bilder på forumet..
Så här kommer min första fråga som jag hoppas att någon kan hjälpa mig med. Jag har sett att många väntar med att sätta på slip on tills efter första servicen är gjord, finns det någon bra anledning till detta eller är det fritt fram att sätta på dem det första man gör??
Vill ju gärna ha lite roligare ljud i sommar..![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |