iSlate-lanseringen om 8min "LIVE"

• Thread starter Thread starter Robz
  • Start date Start date
Varför är jag inte förvånad att stream-sidan blev överbelastad ungefär kl 18:59? :rolleyes:

Jaha?

En tablet/Jätte iPhone?

Dom tablets som har funnits tidigare har ju inte slagit eftersom folk tröttnar ganska snabbt att surfa på en solkig skärm full av fingeravtryck.
Det mest sålda tillbehöret till tablets är tangentbord och mus, uch då ser jag inte riktigt vitsen, då är det ju en laptop som inte sitter ihop?

...Dom tablets som har funnits tidigare har ju inte slagit eftersom folk tröttnar ganska snabbt att surfa på en solkig skärm full av fingeravtryck.
Det mest sålda tillbehöret till tablets är tangentbord och mus, uch då ser jag inte riktigt vitsen, då är det ju en laptop som inte sitter ihop?

Tvätta händerna och håll ungarna ifrån den :mad:

...det jag tycker verkar RIKTIGT illa är om det inte är ett "riktigt" OS... blir funktionerna bara passiva som en iPod?
Inga mjukvaror??
Skulle varit som en Net-book, då hade jag handlat diReCkT!!

Förvuxen iPod som heter iPad... SKOTT I FOTEN!:brinnerup

Apple i ett nötskal:

Här tillhandahåller vi en produkt som är helt tom, sen kan du köpa till vad du vill och stoppa i den i våran speciella affär, du kan tillexempel köpa en miniräknare och ha i den, en valutakonverterare, en liten manick som gör pruttljud, eller ett fotoalbum som du kan spara dina foton i.

Grejen är den att du måste köpa alla grejor av oss i våran affär...

Låt oss presentera, den nya fantastiska....

iBag:

the_ibag-p1490015136050472942w92h_400.jpg

Apple i ett nötskal:

Här tillhandahåller vi en produkt som är helt tom, sen kan du köpa till vad du vill och stoppa i den i våran speciella affär, du kan tillexempel köpa en miniräknare och ha i den, en valutakonverterare, en liten manick som gör pruttljud, eller ett fotoalbum som du kan spara dina foton i.

Grejen är den att du måste köpa alla grejor av oss i våran affär...

Låt oss presentera, den nya fantastiska....

iBag:

the_ibag-p1490015136050472942w92h_400.jpg

En sån vill jag ha !! finns den i istore ?:banana:banana

Bra mycket billigare än väntat. Gör att den känns prisvärd även om jag själv inte kommer köpa en

Bra mycket billigare än väntat. Gör att den känns prisvärd även om jag själv inte kommer köpa en

Fem tusen för en lame ass tablet, som dessutom bara kan köra en app åt gången? (uppskattat pris i Sverige, med en dollarkurs på ~7.50)

Hur fan går det om man vill köra messenger samtidigt som man surfar och vill lyssna på spotify?

Lägg pengarna på en laptop istället! (eller en Macbook om du har fallit för hypen)

Fem tusen för en lame ass tablet, som dessutom bara kan köra en app åt gången? (uppskattat pris i Sverige, med en dollarkurs på ~7.50)

Hur fan går det om man vill köra messenger samtidigt som man surfar och vill lyssna på spotify?

Lägg pengarna på en laptop istället! (eller en Macbook om du har fallit för hypen)

4.0 kommer att ha stöd för "viss" multitasking. Och ja, jag kommer lägga mina pengar på en laptop. Men jag anser ändå att ipaden har existensberättigande.

Jaha?

En tablet/Jätte iPhone?

Dom tablets som har funnits tidigare har ju inte slagit eftersom folk tröttnar ganska snabbt att surfa på en solkig skärm full av fingeravtryck.

Fanns telefoner med touch innan iPhone också som inte slog för folk ville ha tangentbord... vad har hänt efter iPhone tror du?

Roligast/mest tragiskt är att du som är en sån inbiten apple-hatare är den mest aktive i båda trådarna om deras nya produkt... :död

Själv kommer jag nog skaffa en iPad för att ha som surfbräda där hemma, kolla lite film på i sängen när frugan somnat och allmänt bara soft med en slick surfbräda. :)

Last edited:
Fanns telefoner med touch innan iPhone också som inte slog för folk ville ha tangentbord... vad har hänt efter iPhone tror du?

Folk har köpt hypen och lever med solkiga skärmar, begränsningar och överpris?

Köp en Mackbook du med, den kan du ha på messengern samtidigt som du ser filmen på..

Eller gillar du begränsningar?

Folk har köpt hypen och lever med solkiga skärmar, begränsningar och överpris?

Köp en Mackbook du med, den kan du ha på messengern samtidigt som du ser filmen på..

Eller gillar du begränsningar?

Har redan en macbook... förhoppningsvis har jag en Macbook Pro på jobbet snart också.

Har redan en macbook... förhoppningsvis har jag en Macbook Pro på jobbet snart också.

Du vet väl att kör man Mac är det omöjligt att använda Windows eller GNU/Linux också? Man har valt sida, för tid och evighet.

Skitjobbigt för mig som kör Mac hemma och jobbar med Windowsdrift. Gud, jag är sååå lurad av dumma Apple.

Och du tycker att du behöver en sån här?
När Mackboken gör allt som den här klarar och mer därtill?

Och dessutom har du en Ajfan?

Och du är inte alls lurad av hypen?

Det positiva är ju att nu känns Ducati folket helt normala som betalar fem gånger värdet för USB minnen, musmattor, kepsar och allt annat bjäfs som är rött och har Ducati-logga på.

Det positiva är ju att nu känns Ducati folket helt normala som betalar fem gånger värdet för USB minnen, musmattor, kepsar och allt annat bjäfs som är rött och har Ducati-logga på.

Jag håller på dig GuW, vissa är helt enkelt för blinda. :3freak

Du vet väl att kör man Mac är det omöjligt att använda Windows eller GNU/Linux också? Man har valt sida, för tid och evighet.

Skitjobbigt för mig som kör Mac hemma och jobbar med Windowsdrift. Gud, jag är sååå lurad av dumma Apple.

Samma som jag då. :)

Fan jag glömde att du känner till mina behov bättre än jag.

Last edited:
Samma som jag då. :)

Fan jag glömde att du känner till mina behov bättre än jag.

Kan du svara på vilket behov den fyller som inte Macboken fyller?

Eller är det för att ha en äpplepryl till att skryta med?

I såna fall kan du ju köpa I-påsen

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...