Raderad medlem 26758
Guest
..nej detta är ingen dejtingannons!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag trodde att det var Michael Schumacher som någon trott sig se på bulten!
![]()
De flesta skomakare grejjar det.. Så välj din lokala kis..
Tror inte det ... va uppe hos gubben i centrum, han bara eh ja alltså nej jag vet inte bla bla bla.
Åkte till nef..bla bla i hornstull som ava har som skomakare, han sa att hela kalaset skulle kosta 600:- och han poängterade hur hög timkostnad han hade och att det skulle vara fint gjort och att hans maskiner var dyra dyra, jag bara, okej! hej då! Visst 600 spänn är inte hela världen men han ska då veta vad han ska göra o inte stå o babbla om sin timlön och hyr dyra hans maskiner är, stå o kolla på skon och stå och tänka i evigheter, hur svårt ska det vara?
nej då går jag hellre till nån som själv kör mc och vet lite vad det handlar om, vill ha det ordentligt gjort!
+ att jag och Janne som han antagligenheter redan snackat i somras och han verkade väldigt kunnig.
Verkar skumt. Prova KB Skomakeri. http://www.icity.se/butik/3330/KB_Skomakeri___Skoaffar.html
Gammal dam, hon har repat både mina hojstövlar samt fixat och ändrat skinnställ. Inga problem.
Ja han måste varit en speciell skomakare om det bara är han i hela världen som kan göra det....![]()
Blond, 27, knullrufs, tribals, discomuskler och blå ögon?![]()

Blond, 27, knullrufs, tribals, discomuskler och blå ögon?![]()
Hrm ,,,
Hur vet du det .....![]()
Är det du som fixat rufset ?
Plattfot?Miss_A skrev:I somras stod vi ett gäng i fotokurvan och diskuterade mc stövlar och mina problem med att få igen dragkedjan,då en av av killarna sa att han var skomakare, har köpt ett par stövlar och behöver hjälp att bredda ut runt vristen, känner du igen dig hör av dig!
..nej detta är ingen dejtingannons!

Mina högerstövel har börjat klämma långt fram. vill ha den åtgärdat men de 2 ufoskomakare som knappt pratat svenska och har gett mig ett skyhögt pris samtidigt som de verkar surriga har inte lockat mig. En bra alpin/pjäxsäljare måste ju kunna lösa detta. Det är rätt mkt plast och skit och påminner om en pjäxa... Någon som känner till pjäxexpert eller skomakare i GBG som fixar dyligt?
Prova Costas på hörnan![]()
Googlat på costas. googlat på costa och alpin/skopmare.
Kört Eniro på Costas. no hits... Länk tack?
När jag sökte på hörnan fick jag fram saker som baby-hörnan![]()
Tror inte det ... va uppe hos gubben i centrum, han bara eh ja alltså nej jag vet inte bla bla bla.
Åkte till nef..bla bla i hornstull som ava har som skomakare, han sa att hela kalaset skulle kosta 600:- och han poängterade hur hög timkostnad han hade och att det skulle vara fint gjort och att hans maskiner var dyra dyra, jag bara, okej! hej då! Visst 600 spänn är inte hela världen men han ska då veta vad han ska göra o inte stå o babbla om sin timlön och hyr dyra hans maskiner är, stå o kolla på skon och stå och tänka i evigheter, hur svårt ska det vara?
nej då går jag hellre till nån som själv kör mc och vet lite vad det handlar om, vill ha det ordentligt gjort!
+ att jag och Janne som han antagligenheter redan snackat i somras och han verkade väldigt kunnig.
Har det löst sig? varit hos en tredje skomakare nu och samma jäkla visa. Plus att det hjälper ju inte att man knappt förstår varandra
Även denna kunde varken engelska eller knappt svenska :/
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen