Skomakaren på Bulten i somras!

• Thread starter Thread starter Raderad medlem 26758
  • Start date Start date
Har det löst sig? varit hos en tredje skomakare nu och samma jäkla visa. Plus att det hjälper ju inte att man knappt förstår varandra :(
Även denna kunde varken engelska eller knappt svenska :/

Det var ju knappast färdigheterna som skomakare TS efterfrågade.

Då skulle väl frågan varit "Tips på en bra skomakare?" och inte Vem var han som jag träffade och som nämnde att han var skomakare.

Korrrekt MEN om hon får tag på honom och om hon är nöjd och eftersom jag är i 08 rätt ofta vill jag okcså träffa denne. Är du med mig?

Sedan att jag kapar tråden är väl en annan sak :/ Sorri TS för det!

Det var ju knappast färdigheterna som skomakare TS efterfrågade.

Då skulle väl frågan varit "Tips på en bra skomakare?" och inte Vem var han som jag träffade och som nämnde att han var skomakare.

Spank you my friend!

Prova i Gbg-delen istället. Det finns nån skomakare här i stan som många är väldigt nöjda med. Ja vet dock inte vad han heter, men jag tror det var runt Odinsplatsen. En liten notis i Spamtråden borde räcka.

Last edited:
Mina högerstövel har börjat klämma långt fram. vill ha den åtgärdat men de 2 ufoskomakare som knappt pratat svenska och har gett mig ett skyhögt pris samtidigt som de verkar surriga har inte lockat mig. En bra alpin/pjäxsäljare måste ju kunna lösa detta. Det är rätt mkt plast och skit och påminner om en pjäxa... Någon som känner till pjäxexpert eller skomakare i GBG som fixar dyligt?

Kolla ställen som säljer pjäxor, typ Stadium i Nordstan. De kan värma och banka ut vissa delar (om de är i plast).

Har det löst sig? varit hos en tredje skomakare nu och samma jäkla visa. Plus att det hjälper ju inte att man knappt förstår varandra :(
Även denna kunde varken engelska eller knappt svenska :/

Ja det har löst sig, hittade honom och har lämnat in pjucksen =)

.

Dom blir väl klara om en vecka eller så, han har en butik på i fridhemsplan, på st:eriksgatan, mitt emot lidl, har du vägarna förbi så droppa in och rådfråga honom, han kan säkert fixa det.[/

Last edited by a moderator:
Tjo! återkom gärna om pris och hur du uppfattar resultatet. Tar gärna vägen förbi om det är bra skit ;)

Dom blir väl klara om en vecka eller så, han har en butik på i fridhemsplan, på st:eriksgatan, mitt emot lidl, har du vägarna förbi så droppa in och rådfråga honom, han kan säkert fixa det.[/

TJO! hur har det gått?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg