Det lilla chipet i original nyckeln som komuniserar med tändsystem etc, imobilizer helt enkelt, det finns det ingen nyckelsmed som har tillgång till.Har aningen äldre hojar själv men vad hindrar att låta göra en extranyckel om det nu bara finns en?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det lilla chipet i original nyckeln som komuniserar med tändsystem etc, imobilizer helt enkelt, det finns det ingen nyckelsmed som har tillgång till.Har aningen äldre hojar själv men vad hindrar att låta göra en extranyckel om det nu bara finns en?
"Svart, Metallic, , Galon, sittplatser."
Galon, sittplatser, är det SP-features?![]()
Det lilla chipet i original nyckeln som komuniserar med tändsystem etc, imobilizer helt enkelt, det finns det ingen nyckelsmed som har tillgång till.
Var där idag och hojen är riktigt porrig. Det enda knepiga var att styrdämparen inte var Öhlins som allt annat utan något vanligt skit modell cykelpump men så kanske det ska vara??![]()
Japp, SP'n hade likadan styrdämpare som den vanliga R1'an.
Jag konfronterade Yamaharepresentanten på mässan med detta men fick aldrig något riktigt svar.
Tyckte det var riktigt dåligt, på en hoj för 189.000, med tanke på att jag har erfarenhet av 2 "mindre bra" orginaldämpare.
/R
På vilket sätt är originalen skräp kontra Öhlins?
Polare sa att jag skulle byta till Öhlins om jag kunde, men varför?
Konstigt att R1 -08 är framröstad till bästa R1.

Personligen så tycker jag att en hoj på KVD ska vara mycket billigare om den ska vara intressant. Ofta har de otäck historia typ brand, vattenskada, olycka, stulna mm och efter sanering så brukar det vara svårt att se.
Behöver som sagt inte döma ut alla objekt, men efter vad jag har sett så skulle autionsobjekten egentligen vara billigare än vad de är.
Jag har kollat på ett flertal objekt, men inte tyckt att skickat motiverat slutpriset. Förr kunde man göra klipp, men jag tror att det är svårt i dag.
Men om hojen är fin, så lycka till med köpet. Det är ju en speciell modell.
Man lär sig något nytt var dag.Det lilla chipet i original nyckeln som komuniserar med tändsystem etc, imobilizer helt enkelt, det finns det ingen nyckelsmed som har tillgång till.
det finns trots allt också firmor som kan plocka ut koden ur hojen och lagra denna i nya nycklar.
Har man tex borta alla nycklar kan man ju alltid hitta beg tändningslås med nycklar och gå till smeden och fixa nya och sen gå och plocka ut koden från hojen och lagra dessa i dom nya nycklarna.
Frugans syrra jobbar på KVD och hon erkände att de saknar kompetent personal när det gäller MC. Detta efter jag påpekat att en Ducati 998:a dom sålde hade ett "högt missljud från kopplingen"...
Numer vet hon dock att Ducati:s ska låta så, dom är inte trasiga.
För övrigt säljer de väl mest före detta firma- och leasingbilar, därför kan väl skicket vara sådär? Motorcyklar är väl uteslutande konkurser och andra ekonomiska katastrofer ala fogdeärenden?
KVD har explanderat rätt friskt de senaste åren så något rätt borde de ju göra iaf. Deras första verkstadslokal är numer fikarum t ex![]()
gick för 79000:-
Frugans syrra jobbar på KVD och hon erkände att de saknar kompetent personal när det gäller MC. Detta efter jag påpekat att en Ducati 998:a dom sålde hade ett "högt missljud från kopplingen"...
Numer vet hon dock att Ducati:s ska låta så, dom är inte trasiga.
För övrigt säljer de väl mest före detta firma- och leasingbilar, därför kan väl skicket vara sådär? Motorcyklar är väl uteslutande konkurser och andra ekonomiska katastrofer ala fogdeärenden?
KVD har explanderat rätt friskt de senaste åren så något rätt borde de ju göra iaf. Deras första verkstadslokal är numer fikarum t ex![]()
|
BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”
Screenshot Nya BMW F 450... |
|
|
|
Nya MV Agusta Brutale 800
MV Agusta Brutale har länge... |
|
|
YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT
Inför 2026 uppdateras maski... |