Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
http://www.mmamania.com/2009/11/17/1161096/brock-lesnar-sick-in-hospital-withNågon som vet vad det är för fel på Brock egentligen? Han har ju varit borta länge med någon mystisk sjukdom/skada.
Talang ?
Killen har inte talang för ground and pound. Har har storlek för det. Det är en jävla skillnad.
Finns inte många/om någon som kan lyfta bort Brock om han kommer över. Sen har har styrka. Så om hans styrka och storlek är talang så har det !!
Det Brock har som andra stora killar oftast saknar är snabbhet. Han är fortfarande snabb, där många andra i den storlek blir hämmade av det och är långsamma. Men någon riktigt fighter, näe det tycler jag faktiskt inte han är. Han går till 80% på sin storlek och kraft. Tekniken och skicklighet är väldigt begränsad tycker jag.
Titta hans matcher han har riktigt bra brottning(talang) låg tyngdpunkt.
Klart han har talang för ground and pound, du skriver ju det själv(styrka och storlek).
Beundrar honom för allt jobb han har lagt ned på kropp och träning, men jag gillar absolut inte hans attityd.
?Det ska bli jävligt roligt och se om Mariusz Pudzianowski (världens starkast man) lyckas i hans satsning till UFC. Tror inte det är många som har chans på en sådan kille i clinchen eller när han ligger överst. Fast frågan är hur mycket styrka han kommer tappa av all träning. Han har nu 1-0 i vinster.
Visst skulle det vara intressant att se en match mellan Mariusz och Lessner. Men, kom inte och påstå att Mariusz har speciellt mycket bättre teknik eller talang, det är bara ännu en jätte som lever på sin styrka och tyngd precis som lessnar. Lite lätt pinsamt, Ser ut som ett krogslagsmål mellan två steroidmuppar.
Mr.Q --> Du klagar på att Lesnar bara är stor och stark och sedan drar du fram den anabola polacken som ju också lever på storlek och styrka.?
Har personligen inte mycket övers för Lesnar men Pudzianowski verkar ha en hel del hål i sitt game.
Det är en jävla skillnad på "talang" och vara hyfsad på en sak.
Ja han är brutalt stor och stark, därmed fruktansvärt svårt att överhuvudtaget gå ner på mattan med en sådan kille, sen har bra brottning i bakgrunden. Men en talang på ground and pound. Släng in Magnus Samuelsson så är han nog också överjävligt på det.
Ja han slår hårt, men tekniken är ju faktisk riktigt svag.
Han lever på sin storlek, styrka och snabbheten han har i den kroppen.
Sen tycker jag Dana gjorde jävligt fel från början. Killen kommer in i UFC och får chans på titeln direkt. Han har väl bara gått 5 matcher varav 3 har varit om titeln om jag inte har helt fel nu.
Det ska bli jävligt roligt och se om Mariusz Pudzianowski (världens starkast man) lyckas i hans satsning till UFC. Tror inte det är många som har chans på en sådan kille i clinchen eller när han ligger överst. Fast frågan är hur mycket styrka han kommer tappa av all träning. Han har nu 1-0 i vinster.
[YOUTUBE-ID]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/PeiwgKmLhDo&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/PeiwgKmLhDo&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]
.
Men för att ens komma till UFC så måste man vara en talang.
Jag har inte påstått att du skrivit det men med tanke på din aversion mot Lesnar tyckte jag exemplet med Pudzianowski var underligt eftersom jag trodde du gillade fighters med mer än bara muskler. Vad gör Pudzianowski roligare att följa än Lesnar?Ehh ? Vart skriver jag att Pudzianowski är bra, eller besitter bättre teknik än Lesner ?
Du läser bara vad du vill läsa och skriver därefter. Gå tillbaka, gör om, gör rätt.
Jag tror det kan bli intressant att följa ett sådant helvetes muskelknippe.
Jag har inte påstått att du skrivit det men med tanke på din aversion mot Lesnar tyckte jag exemplet med Pudzianowski var underligt eftersom jag trodde du gillade fighters med mer än bara muskler. Vad gör Pudzianowski roligare att följa än Lesnar?
Nej. Det var jag som ställde en fråga baserad på ett rimligt antagande om man summerar dina inlägg i tråden....men men.Du lyckas ännu en gång.
Jag har aldrig skrivit att jag tycker Pudzianowski ska blir roligare att följa än vad Lesner är att följa.
Ska man nu ändå hålla på att ifrågasätta vad någon påstår att någon annan har skrivit så undrar jag när Gustav O skrev att du skrev att Pudzianowski är bra.Ehh ? Vart skriver jag att Pudzianowski är bra, eller besitter bättre teknik än Lesner ?Gustav O skrev:Mr.Q --> Du klagar på att Lesnar bara är stor och stark och sedan drar du fram den anabola polacken som ju också lever på storlek och styrka.?
Har personligen inte mycket övers för Lesnar men Pudzianowski verkar ha en hel del hål i sitt game.
Du läser bara vad du vill läsa och skriver därefter. Gå tillbaka, gör om, gör rätt.
Jag tror det kan bli intressant att följa ett sådant helvetes muskelknippe.

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |