Ufc

Decision (Unanimous) Pride 25 Body Blow, March 16, 2003
No Contest, Pride Final Conflict August 15, 2004
Decision (Unanimous) Pride Shockwave, December 31, 2004

De andra 2 måste väl ändå räknas.
Javisst, 3-1=2. :)
Det kanske inte är någon idé att han möter Nogiera ytterligare en gång. Men det skulle vara kul att se honom dominera i UFC som omväxling. Då kanske Dana White slutar skit om att Brock är bäst i världen och att Fedor inte vågar möta honom.

Last edited:
Javisst, 3-1=2. :)
Det kanske inte är någon idé att han möter Nogiera ytterligare en gång. Men det skulle vara kul att se honom dominera i UFC som omväxling. Då kanske Dana White slutar skit om att Brock är bäst i världen och att Fedor inte vågar möta honom.

Brock Lesner är ju ett jävla PR jippo. Hur mycket teknik har snubben !!
Han går ju bara på kraft och storlek, och det gör han bra.

Jag skulle vilja se Fedor vs Lesner och Fedor vs Mir, tror det skulle kunna bli riktigt bra matcher,
Fedor kanske skulle förlora någon match i UFC, men han skulle ju dominera större delen av sina matcher.

Dana är bara en jävla skit som inte vill ha in Fedor, varför vet jag inte.

Jag skulle vilja se Fedor vs Lesner och Fedor vs Mir, tror det skulle kunna bli riktigt bra matcher,
Fedor kanske skulle förlora någon match i UFC, men han skulle ju dominera större delen av sina matcher.

Fedor är enligt mig en av de största idrottsmännen under de senaste 10 åren. Han har gått 32 MMA-matcher under 2000-talet och vunnit 31. De flesta matcher har varit mot motståndare i världsklass och nästan alla har han vunnit extremt överlägset. Den enda förlusten var när han fick avbryta pga ett "cut" efter en otillåten armbåge. Det skulle egentligen vara en diskvalificering av hans motståndare om domaren hade kunnat reglerna. Med andra ord tror jag inte att han skulle förlora mot någon i UFC.

Vad jag har hört (ej bekräftat) angående Fedor och UFC är att Strikeforce betalade dubbelt så mycket som UFC, därför gick Fedor dit när han var klar med Affliction. Sedan började Dana snacka skit om att Fedor inte vågade slåss i UFC. :)

Då kanske Dana White slutar skit om att Brock är bäst i världen och att Fedor inte vågar möta honom.
Det var väl ändå lite överdrivet skrivet. OM Lessnar kan få till en teknik som är ok kommer han att vara sjukt svårslagen bland tungviktarna. Snubben är ett enormt atletiskt monster med kondition. Dock vill jag se mer av Todd Duffee. 24 år, 191cm och 118kg. Hans första match avgjorde han på KO efter 7 sekunder. Det var jävligt komiskt att se :D

Fedor är enligt mig en av de största idrottsmännen under de senaste 10 åren. Han har gått 32 MMA-matcher under 2000-talet och vunnit 31.
Fedor ÄR den största här under 2000-talet. Snubben är fanemej helt stört grym!

Blev inget vidare tyvärr.
Tycker att Rashad gjorde en bra insats med att lyfta och brotta ner flertalet gångar. Att Thiago började flamsa i tredje var bara löjligt.

Här har ni en snubbe som var sjukt bra för några år sen, har inte sett så mycket med han på senare tid.

Självklart är det Ramon Dekker.
[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/M3R4xtjl5b4&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/M3R4xtjl5b4&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Lyoto Machida ftw!:tummenupp
Den ända som knockat Evans, är den fighter som tagit emot minst slag i mma:s historia.

Fedor i all ära, men Machida kommer bli den största genom tiderna.

[YOUTUBE-ID]WULqHdvSyHc[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Med andra ord tror jag inte att han skulle förlora mot någon i UFC.

Vad jag har hört (ej bekräftat) angående Fedor och UFC är att Strikeforce betalade dubbelt så mycket som UFC, därför gick Fedor dit när han var klar med Affliction. Sedan började Dana snacka skit om att Fedor inte vågade slåss i UFC. :)

Det vore dock grymt att se honom i UFC. Att han inte skulle "våga" är ju såklart en provokation från Dana för att han vill få Fedor till UFC.

Lyoto Machida ftw!:tummenupp
Den ända som knockat Evans, är den fighter som tagit emot minst slag i mma:s historia.

Fedor i all ära, men Machida kommer bli den största genom tiderna.
Såg du hans senaste match? Det var mot Mauricio "Shogun" Rua. Shogun vann alla ronder men ändå dömer domarna vinst till Machida, huh!? Alla stod fan med hakan nere och det var bra mycket snack efteråt. Tycker det var trist att Shogun inte fick bältet då han förtjänade det. Machida är överskattad tycker jag och speciellt efter den här matchen.

Här har ni en snubbe som var sjukt bra för några år sen, har inte sett så mycket med han på senare tid.
Kickboxing record
Total 206
Wins 186
By knockout 95
Losses 18
Draws 2

:näsblod

Last edited:
Såg du hans senaste match? Det var mot Mauricio "Shogun" Rua. Shogun vann alla ronder men ändå dömer domarna vinst till Machida, huh!? Alla stod fan med hakan nere och det var bra mycket snack efteråt. Tycker det var trist att Shogun inte fick bältet då han förtjänade det. Machida är överskattad tycker jag och speciellt efter den här matchen.

Klart det blev snack, det var ju en jämn match. Rua neutraliserade Machida bättre än någon annan gjort, hans underliga stil har ju ingen fått grepp om tidigare, frågan är om magin är borta nu så att han får storstryk i returmatchen (han har väl ont i benet ännu) och kanske förlorar mot andra också?

Men för att slå mästaren så måste man göra det övertygande och det kan knappast någon säga att Rua gjorde, då måste man vara partiskt och jag tycker att man enligt tradition ska vara något partisk med mästaren. :)

[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/M3R4xtjl5b4&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/M3R4xtjl5b4&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Ramon "Dimond" dekkers. :Bugar

Kan tyvär inte hålla med dig ang detta, jag tycker verkligen inte om lesnar.
Men talang det har han faktiskt spec när det kommer till ground and pound.

När vi ändå pratar annat än UFC, så kolla in Lebanner! Krigare!
[YOUTUBE-ID]pridfkg7Kt8[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Lebanner var ruskig, framförallt i början av K1 eran men nu känns han mest som en föredetting som blandar och ger som en korthaj i sina matcher... Men när han var som bäst var han grym!

Ramon "Dimond" dekkers. :Bugar
Kan tyvär inte hålla med dig ang detta, jag tycker verkligen inte om lesnar.
Men talang det har han faktiskt spec när det kommer till ground and pound.

Talang ?
Killen har inte talang för ground and pound. Har har storlek för det. Det är en jävla skillnad.
Finns inte många/om någon som kan lyfta bort Brock om han kommer över. Sen har har styrka. Så om hans styrka och storlek är talang så har det !!

Det Brock har som andra stora killar oftast saknar är snabbhet. Han är fortfarande snabb, där många andra i den storlek blir hämmade av det och är långsamma. Men någon riktigt fighter, näe det tycler jag faktiskt inte han är. Han går till 80% på sin storlek och kraft. Tekniken och skicklighet är väldigt begränsad tycker jag.

Brock Lesnar för tillbaka UFC till tidigt 90-tal, då det enda som krävdes var att man var stor och arg. Brock är en hyfsad brottare, allt annat är han dålig på. Pinsamt för UFC att han är mästare i tungvikt.

Brock Lesnar för tillbaka UFC till tidigt 90-tal, då det enda som krävdes var att man var stor och arg. Brock är en hyfsad brottare, allt annat är han dålig på. Pinsamt för UFC att han är mästare i tungvikt.

Håller med dig.
Sen har man inte bältet förens man försvarat det också..

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg