Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Köp&säljtror du ?
då det inte finns någon som har annonserat ut någon sving tänkte jag kolla om det var någon som hade en liggande i garaget eller något.
Herr Armin Fischer har RGV-sving till salu. http://www.fischerkfz.com/250er/gebrauchte_en.php
Det står inget om årsmodell, men ett mail på engelska funkar. 99€ Länns ju överkomligt iaf.
93 är ju vad du söker? Maila och kolla. Jag tror att det är större efterfrågan på 91/92-svingen, så du kanske har tur.fan oxo att det var 91-93 !
Nej, där tar du allt fel. VJ21 är 89-90. VJ22 är 91-96. Faktiskt.den model som fans mellan 91-93 heter vj 21 , den jag söker är vj 22 (93-96) men jag drar iväg ett mail, hwo knows han kanske har en![]()
Jag har alltid rätt när det gäller RGV.det även finns en indexbokstav http://www.rgv250.co.uk/models.htm
så vj22 från och med ( P ) så blir det rätt

Ursäkta att jag lägger mig i men i något så jävla smalt som underforumet för 2-taktare UNDER racingforumet MÅSTE väl man kunna lägga ut en sån här fråga utan att få skit?? Vad ska ni annars prata om? Ni kan väl inte tjata om avgasportbyten hela tiden....
www.rgv250.co.uk såklart och inget annat!!![]()
Hej Anders!
Det är en kompis till mej som frågar..
Det borde rimligen stå en hög på 20 - 30 st lutade mot laduväggar i landet, halvkraschade, utan papper o med utbrända motorer..
Vad hette klassen då i början av 90-talet (modsport?)
o hur skakar man upp resterna?
Cyklarna måste ju finnas nånstans men hur får man upp dom till ytan, kan man hitta startlistor med gubbar o allt eller vad tror du?
Skulle inte förvåna mig om hela cykeln åker i samma svep isåfall..
/jonas.
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |