RGV250 Sving

Pär

Det var inte jag
Gick med
22 Sep 2003
Hoj
Aprilia RSV4 Factory, Aprilia RS250 ,RD350-84
Tja

Jag gör ett försök här !

är det någon som har en RGV250 sving (vj22) 1993-96. (dvs inte "banan svingen") se bild

gärna med stötdämpare men går lika bra utan :)

Mvh
Pär

Bifogat

• rgv.jpg
    rgv.jpg
    35.7 KB · Visningar: 123
Last edited:
Ursäkta att jag lägger mig i men i något så jävla smalt som underforumet för 2-taktare UNDER racingforumet MÅSTE väl man kunna lägga ut en sån här fråga utan att få skit?? Vad ska ni annars prata om? Ni kan väl inte tjata om avgasportbyten hela tiden....

Kolla engelska ebay. Småhojar känns vanligare där. Kolla dock skicket noggrant, vad jag fått för mig så är visserligen delar billigare där, men det följer skicket dessvärre.

den model som fans mellan 91-93 heter vj 21 , den jag söker är vj 22 (93-96) men jag drar iväg ett mail, hwo knows han kanske har en :)

den model som fans mellan 91-93 heter vj 21 , den jag söker är vj 22 (93-96) men jag drar iväg ett mail, hwo knows han kanske har en :)
Nej, där tar du allt fel. VJ21 är 89-90. VJ22 är 91-96. Faktiskt. ;)

Ursäkta att jag lägger mig i men i något så jävla smalt som underforumet för 2-taktare UNDER racingforumet MÅSTE väl man kunna lägga ut en sån här fråga utan att få skit?? Vad ska ni annars prata om? Ni kan väl inte tjata om avgasportbyten hela tiden....

:tummenupp

rgv.co.uk är nog bästa stället att fråga på. Varit 2st nyligen där som frågat om banansvingen 91-92 så nån av dom kanske har 93-96 svingen över då.

www.rgv250.co.uk såklart och inget annat!! :)

Hej Anders!

Det är en kompis till mej som frågar..

Det borde rimligen stå en hög på 20 - 30 st lutade mot laduväggar i landet, halvkraschade, utan papper o med utbrända motorer..

Vad hette klassen då i början av 90-talet (modsport?)
o hur skakar man upp resterna?

Cyklarna måste ju finnas nånstans men hur får man upp dom till ytan, kan man hitta startlistor med gubbar o allt eller vad tror du?

Skulle inte förvåna mig om hela cykeln åker i samma svep isåfall..

/jonas.

Hej Anders!

Det är en kompis till mej som frågar..

Det borde rimligen stå en hög på 20 - 30 st lutade mot laduväggar i landet, halvkraschade, utan papper o med utbrända motorer..

Vad hette klassen då i början av 90-talet (modsport?)
o hur skakar man upp resterna?

Cyklarna måste ju finnas nånstans men hur får man upp dom till ytan, kan man hitta startlistor med gubbar o allt eller vad tror du?

Skulle inte förvåna mig om hela cykeln åker i samma svep isåfall..

/jonas.

"Superstreet" hette klassen i slutet på 80-talet och början av 90-talet. Var en klass bara för A-förare på den tiden. Har fått berättat för mig att dom på Anderstorp var över 80 förare och då 30st som inte kvalade in till start. Så det borde finnas en hel del hojar. RGV, NSR, KR1 och TZR. En del byggdes om till 250Prod som kom i mitten på 90-talet.

*/ ?>
Back