Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja, även av jurister ....Nashjämvikter vid miljöutveckling/utsläppsberäkningar i konkurrenssituationer.
En miljöekonomisk analys av ekonomiska styrmedel kontra kvantitativ reglering och eventuell effektivitet/-sförluster.
Båda ämnena har säkerligen analyserats in absurdum, men så är inte nationalekonomi den del av ekonomin som jag sysslar med heller.
Ja, även av jurister ....
@ trådstartaren: carbon footprint labelling, its impact on consumer behavior.
CO2 märkning av produkter och dess konsumtion is da nästa shit när det gäller miljötänkandet och ekonomiska styrmedel.
Ja, även av jurister ....
@ trådstartaren: carbon footprint labelling, its impact on consumer behavior.
CO2 märkning av produkter och dess konsumtion is da nästa shit när det gäller miljötänkandet och ekonomiska styrmedel.

Ngt om hur ekonomiska styrmedel på miljöområdet påverkar människors konsumtionsbeslut kanske.
Hm, det är ganska likt mitt jobb så det kan vara intressant. Borde finnas mätningar före/efter införanden av olika styrmedel.
Där har du bland annat etanolbilar och dess miljörabatt som kanske går att gräva lite i.
Den ska du ta gubben, så kan jag följa med dig på max o göra "efterforskningar"Ska du jobba mot co2 kan ett tips vara att titta mot MAX som har vunnit priser för sin miljösatsning där bland annat all mat co2kompenseras. Har det gett någon inverkan på deras försäljning?
Sedan är jag otroligt skeptisk till hela co2-politiken men det är en annan femma...![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |