3G master >WIPE OUT<

Försök tänka i andra banor. Inse att du är dömd till ett slavsamhälle av kollektiv massindoktinering.

Är du kristen eller kommunist? Eller är det något annat maktsystem du anammat? Möjligheten till fri information är ju som vi vet dessa maktsystems största hot. Så i så fall förstår jag varför du vill riva master. Fasa om någon kunde styrka sina ifrågasättanden av tidigare nämnda maktsystem.

Last edited:
Försök tänka i andra banor. Inse att du är dömd till ett slavsamhälle av kollektiv massindoktinering.

Det är så skönt när självutnämnda profeter kommer med väl underbyggda och genomtänkta åsikter. Åsikter och tankar som INGEN annan på denna jord tänkt förut. Under 2010 kommer jag varje dag tacka de högre makterna för människor som dig yelworC! Ärligt. Jo, jag menar det. Cross my heart and hope to die.

Som profet måste du ju föregå med gott exempel. Ett sätt att börja är ju att sluta ta del av det hjärntvättande massmedium vi sitter framför just nu. Släng datorn och flytta ut under en rotvälta i skogen. Sluta kommunicera med annat än sniglar och ekollon. Kan du inte prova det? För vår skull? I 5-6 år bara? Snälla? När du har sammafattat dina erfarenheter kan du väl rista in dem med naglarna på en barkbit, och se'n lägga barkbiten i havet. Jag lovar att jag ska läsa vad du skrivit när jag väl hittar barkbiten.

Herregud,kom med något nytt.. Det jag är emot är all teknik som ingen har bett om utan den är påtvingad dig som individ. Du är utsatt för kollektiv hjärntvätt och makter som du inte begriper. Börja ifrågasätta saker och ting istället

Jag har bett om mobiltelefoni, internet och radio, det är mig inte alls påtvingat.

På vilket sätt är jag utsatt för kollektiv hjärntvätt, vem tvättar?

Makter jag inte begriper? Vilka makter?

Nu har jag ifrågasatt precis allt du har skrivit, blir jag lyckligare nu?

Jag tycker du ska sluta röka på och skriva på internet, snart kommer du väl och påstår att folk bor inuti jorden också.

Jag tror TS bott nära en 3G-mast alldeles för länge.

Precis som GuW skrev, jag HAR bett om mobiltelefoni, mikrovågsugn, induktionshällar, mm.
Och vem är det som skulle hjärntvättat oss ?

Har du nyligen sett en film av M.Moore ? eller läst lite Dan Brown tro ?
Kanske surfat för mycket på FlashBack

Varken eller men det är ifrån dom jag känner störst förtroende helt klart.
Kapitlismen är idag ren diktatur och att inte fler fattar att dom är chanslösa att påverka sin vardag går över mitt huvud. Därför vill jag ha ett aktivt motstånd.

Du menar en marknad? Hur man än vrider och vänder på saker och ting så kommer alltid en marknad uppstå. Det är när man försöker kontrollera för hårt den saker går över styr. Jag är förbannat glad för möjligheten att söka information. Det lär en att filtrera, värdera, analysera saker man ser och hör och kommer urholka kommunistiska värderingar samt religiös fanatism på sikt.
Håller med lite om att nerlusandet av master känns lite förhastat men det kan ha varit nödvändigt, där är jag inte tillräckligt påläst. I övrigt så håller jag inte med alls.

Last edited:
Tycker också man borde klara sig med färre master...
MYCKET högre effekt i antennförstärkarna och telefonerna behövs då också förstås.

E ju perfa att ringa ambulanshelikoptern när polarn klotat i ödebygden med en 1Kilowatt´s mobil på 60Kg.....

För det e ju en smart lösning..jue.

Kristen är jag tveksam till då hans användarnamn är Crowley baklänges. Han instiftade som bekant den moderna satanismen i samhället.

Det var inte alls bekant.

ÅAS påstår han sig bo i Damaskus och inte exempelvis i Uddevalla.

1.Jag har bett om mobiltelefoni, internet och radio, det är mig inte alls påtvingat.

2. På vilket sätt är jag utsatt för kollektiv hjärntvätt, vem tvättar?

3. Makter jag inte begriper? Vilka makter?

Nu har jag ifrågasatt precis allt du har skrivit, blir jag lyckligare nu?

Jag tycker du ska sluta röka på och skriva på internet, snart kommer du väl och påstår att folk bor inuti jorden också.

1. Hur då bett om? Tala om för mig hur du gör då.

2. Regeringar över hela världen (ink Sverige) håller på att megaglobalisera till en enda stor koloss världs regering med uppgift att förtrycka dig. Fienden är du själv som försöker leva ditt eget liv. Det är inget misstag,avsikten är att du ska dehumaniseras. T.o.m kommunistiska Kina är med på noterna.

3. Du blir tvättad av kontroll freak psykopater som CFR,Trilateral Commission Bilderberg för att ta ett exempel.

Det är så skönt när självutnämnda profeter kommer med väl underbyggda och genomtänkta åsikter. Åsikter och tankar som INGEN annan på denna jord tänkt förut. Under 2010 kommer jag varje dag tacka de högre makterna för människor som dig yelworC! Ärligt. Jo, jag menar det. Cross my heart and hope to die.

Som profet måste du ju föregå med gott exempel. Ett sätt att börja är ju att sluta ta del av det hjärntvättande massmedium vi sitter framför just nu. Släng datorn och flytta ut under en rotvälta i skogen. Sluta kommunicera med annat än sniglar och ekollon. Kan du inte prova det? För vår skull? I 5-6 år bara? Snälla? När du har sammafattat dina erfarenheter kan du väl rista in dem med naglarna på en barkbit, och se'n lägga barkbiten i havet. Jag lovar att jag ska läsa vad du skrivit när jag väl hittar barkbiten.

Njah,du kommer vara rätt krossad innan du hittar den barkbiten.

Last edited:
Jag tror det är dags för denna nu....

munchstretchcouch2-1.gif

Regeringar över hela världen (ink Sverige) håller på att megaglobalisera till en enda stor koloss världs regering med uppgift att förtrycka dig. Fienden är du själv som försöker leva ditt eget liv. Det är inget misstag,avsikten är att du ska dehumaniseras.

Det är DEM! :mad: The government and the corporations :emo/:foliehatt

Har du fått omkull den där masten än ,eller snackar du bara ?

Är det månne en klippdass du har där till vänster?

Last edited:
Jag tror TS bott nära en 3G-mast alldeles för länge.

Precis som GuW skrev, jag HAR bett om mobiltelefoni, mikrovågsugn, induktionshällar, mm.
Och vem är det som skulle hjärntvättat oss ?

Har du nyligen sett en film av M.Moore ? eller läst lite Dan Brown tro ?
Kanske surfat för mycket på FlashBack

Gissar på vaken.se istället för Flashback. Vaken.se är alla internetatollars och foliehattars nya hemvist. :tummenupp

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg