3G master >WIPE OUT<

lossa vajrarna och sedan en hög termit så faller det nog av sig själv :F

Jag arbetar som teletekniker... mitt jobb är att byta ut & komplettera med antenner i dessa 3G master... Jag kollar alltid staglinorna innan jag börjar klättra, Det finns alltid människor som vill förstöra, men ja vill ju inte sitta på 80m & upptäcka att några staglinor saknas!! tänk på det innan du börjar kapa linorna

Kliv tillbaka ner i ditt hål bland parasiterna,Långa fabrorn.

Hela skiten ska ner utav helvete. Inga halvmesyrer här inte så det finnsingen risk. Vad har du för säkerhetsutrustning för att undvika strålningen som DU som arbetar med masten blir exponerad av? För den stängs väl knappast av vid arbete,det kostar ju pengar...

Jag misstänker att du inte har någon mobiltel, microvågsugn, vanlig trådlös telefon hemma, lysrör, mm, mm ?

Master och antenner är vackra, och det gäller att få dom till att stråla så mycket som möjligt, det är ju det dom är till för!

Mer RF åt folket!

Jag misstänker att du inte har någon mobiltel, microvågsugn, vanlig trådlös telefon hemma, lysrör, mm, mm ?

Men dator har han tydligen...

Han kan ju slå sig ihop med käringen som ondgjorde sig över en ny mast som kom upp här i området. Hon beklagade sig i tidningarna att hon inte kunde gå ut, hon fick eksem och blev illamående direkt av den otäcka strålningen.

Det pågick ända tills teleoperatören talade om att ingen utrustning fanns på plats ännu. Det vara bara en tom mast som stod där. Sen blev käringen tyst och vågade fortfarande inte gå ut, men av andra orsaker...

Elöverkänsliga är roliga.

Han kan ju slå sig ihop med käringen som ondgjorde sig över en ny mast som kom upp här i området. Hon beklagade sig i tidningarna att hon inte kunde gå ut, hon fick eksem och blev illamående direkt av den otäcka strålningen.