3G master >WIPE OUT<

lossa vajrarna och sedan en hög termit så faller det nog av sig själv :F

Jag arbetar som teletekniker... mitt jobb är att byta ut & komplettera med antenner i dessa 3G master... Jag kollar alltid staglinorna innan jag börjar klättra, Det finns alltid människor som vill förstöra, men ja vill ju inte sitta på 80m & upptäcka att några staglinor saknas!! tänk på det innan du börjar kapa linorna

Kliv tillbaka ner i ditt hål bland parasiterna,Långa fabrorn.

Hela skiten ska ner utav helvete. Inga halvmesyrer här inte så det finnsingen risk. Vad har du för säkerhetsutrustning för att undvika strålningen som DU som arbetar med masten blir exponerad av? För den stängs väl knappast av vid arbete,det kostar ju pengar...

Jag misstänker att du inte har någon mobiltel, microvågsugn, vanlig trådlös telefon hemma, lysrör, mm, mm ?

Master och antenner är vackra, och det gäller att få dom till att stråla så mycket som möjligt, det är ju det dom är till för!

Mer RF åt folket!

Jag misstänker att du inte har någon mobiltel, microvågsugn, vanlig trådlös telefon hemma, lysrör, mm, mm ?

Men dator har han tydligen...

Han kan ju slå sig ihop med käringen som ondgjorde sig över en ny mast som kom upp här i området. Hon beklagade sig i tidningarna att hon inte kunde gå ut, hon fick eksem och blev illamående direkt av den otäcka strålningen.

Det pågick ända tills teleoperatören talade om att ingen utrustning fanns på plats ännu. Det vara bara en tom mast som stod där. Sen blev käringen tyst och vågade fortfarande inte gå ut, men av andra orsaker...

Elöverkänsliga är roliga.

Han kan ju slå sig ihop med käringen som ondgjorde sig över en ny mast som kom upp här i området. Hon beklagade sig i tidningarna att hon inte kunde gå ut, hon fick eksem och blev illamående direkt av den otäcka strålningen.

Det pågick ända tills teleoperatören talade om att ingen utrustning fanns på plats ännu. Det vara bara en tom mast som stod där. Sen blev käringen tyst och vågade fortfarande inte gå ut, men av andra orsaker...

Varit med om liknande.. Ha Ha... Som sagt mer RF åt folket, det håller mig sysselsatt i alla fall....

:tummenupp

Eller min granne som först frågade vad det var för antenn jag satte upp och när jag talade om vad den var till för så började hon klaga på störningar i TV'n.

Jag lyssnade tålmodigt tills hon var klar och sedan sa jag "det var konstigt jag har inte använt den än, men om du för logg på dina störningar så kan du få komma sen och jämföra med min loggbok, dvs sen jag har börjat använda antennen"

Hon hade aldrig mer några störningar, hon försökte en gång, men då hade jag inte ens varit hemma den aktuella dagen...

icke-joniserande elektromagnetisk strålning. De som är inbillningssjuka brukar gärna använda mikrovågor för att det "låter farligare".

Är det på samma sätt som folk som tror de blir sjuka när de bor nära kraftledningar eller har lysrör på jobbet? Bara för att få vara med i ramljuset 3 minuter på "Landet runt"?

Är det på samma sätt som folk som tror de blir sjuka när de bor nära kraftledningar eller har lysrör på jobbet?

Personligen så tror jag att dom faktiskt blir sjuka på riktigt. Men det beror bara indirekt på magnetfält och strålning. Dom tror att strålningen påverkar dom så att dom blir sjuka, och då blir dom ju det. Som käringen jag nämnde, hon fick ju riktiga utslag på kroppen bara genom inbillning.

Sjukdomen elöverkänslighet finns nog, men den sitter i psyket hos dom drabbade.

Är det på samma sätt som folk som tror de blir sjuka när de bor nära kraftledningar eller har lysrör på jobbet? Bara för att få vara med i ramljuset 3 minuter på "Landet runt"?

är inte så bra på att6 förklara, men här finns lite att läsa från KI:
http://ki.se/ki/jsp/polopoly.jsp?d=11353&a=5746&cid=11361&l=sv

Extra intressant för TS är ju avsnittet om just mobiltelefoni.:
"För basstationerna är exponeringsnivåerna mycket låga, flera storleksordningar lägre än aktuella gränsvärden."

Last edited:
Vänta bara tills 4G kommer igång ordentligt...

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg