Sista vardagen på året...

Nailer

Surgubbe
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 900SS
..kom papper från Transportstyrelsen för beställning av lämp till frugan och handledarpapper till mig. Hon vart glad som tur var :D

Så nu blir det förhoppningsvis rejält med åka i vår, det enda trista i kråksången är att det blir hon som får köra Duccen, Hondan är för hög :(

Å andra sidan kanske det mot sommaren finns underlag för en hoj till :)

Kan du inte vattna henne lite extra i vinter så hon växer. Älskar SS:arna men någon direkt bra övningshoj är det inte, speciellt i stadstrafik.

Sen är krypkörningen inte speciellt enkel på den heller... men allt går ju det är klart.

Ska själv ut och köra med frugan till våren. Jag kommer vara nervös som f-n... :)

får skaffa sån där cool sänkningssats man hade på 240:n som klämde ihop fjädrarna ;)

Nej den ulitmata övningshojen är det ju inte, min är dessutom sänkt fram och höjd en smula bak så den är lite kvickare i svängarna men en sväng med fullt styrutslag så fastnar man i kåpan :)

Sen har den ju svängradie som en Volvo F12 med släp också. Hon har kört lite med den innan, gick väldigt bra så vi får väl se hur det blir :)

Du får göra som jag. Köpe en liten monster till henne. Min fruga fick en 600 att öva på :)

får skaffa sån där cool sänkningssats man hade på 240:n som klämde ihop fjädrarna ;)

Nej den ulitmata övningshojen är det ju inte, min är dessutom sänkt fram och höjd en smula bak så den är lite kvickare i svängarna men en sväng med fullt styrutslag så fastnar man i kåpan :)

Sen har den ju svängradie som en Volvo F12 med släp också. Hon har kört lite med den innan, gick väldigt bra så vi får väl se hur det blir :)

Om styret fastnar i kåpan så blir det ju lätt att göra garagesvängen iaf :tummenupp:D

Ja för den finns ju kvar... :krama

Hehe när tog dom bort den egentligen?? :D

Har funderat på att köpa en monster men jag vill inte byta ut nån av mina...

Jag tro iofs att hon kan ta XR:en om hon får köra ett par varv på den, den är bra mycket lätthanterligare än duccen bara man håller gashanden i schack! :)

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back