Pepp-tråden!!

Själv har man kommit in i nån jävla höst deppresion eller nått, första gången för mig.
Jag har tappat all ork att göra nått.
Har inte pallat ta mig till träningen på 3 veckor, sover hela jävla dagarna och äter knappt nått.

Nån som har lite tips?
Ska man trycka i sig en massa vitaminer o sånt skit för att kickstarta kroppen eller finns det nått annat som funkar?

hamna i ngt liknande tillstånd för ca : 2 år sen , tror jag såg solen 1 gång på 2 mån ,, sluta vid 06.00 hem o sova fram till 14-15 det var en jäkla bonus om man orka ta sig till träningen isf äta o sen slockna man klockfan ringde 22,15 stämpla in 23,30 ,,

testa det mesta som sola ,vitaminer osv men inget som direkt hjälpte

hamna i ngt liknande tillstånd för ca : 2 år sen , tror jag såg solen 1 gång på 2 mån ,, sluta vid 06.00 hem o sova fram till 14-15 det var en jäkla bonus om man orka ta sig till träningen isf äta o sen slockna man klockfan ringde 22,15 stämpla in 23,30 ,,

testa det mesta som sola ,vitaminer osv men inget som direkt hjälpte

Testade du att borra?

Nu jäklar! Nu blir det inte mörkare.. Alltid nåt att glädjas åt gott folk.. Fullt räjs mot midsommar!

tänker gå & lägga mig igen... har 27kr kvar på kontot & ingen lust till någonting. jävla jul/nyårshelg. :död Note to my self (& andra) umgås inte med X. Inget gott kommer av det. :brinnerup

jaä*la satans h-vetes skitdag. :huvet:huvet

tänker gå & lägga mig igen... har 27kr kvar på kontot & ingen lust till någonting. jävla jul/nyårshelg. :död Note to my self (& andra) umgås inte med X. Inget gott kommer av det. :brinnerup

jaä*la satans h-vetes skitdag. :huvet:huvet

Sådana dagar dyker upp lite då och då. "jaä*la satans h-vetes skitdag. :huvet:huvet" alltså.

Nya tag i morgon! =)

Januaripeppning, snylta in sig på gratis öl & mat med jobbet på fredag, åka bana på Anderstorp med bil gratis, laga mat och spela GH på lördag.

:banana

*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back