Nu ska det bli 1000-kubikare!!

Billigare försäkring är alltid ett plus!

Men den stora nackdelen är just det att den är ovanlig kankse är jätte lätt att sälja hojen sen när man ska byta eller så är det tvärt om att man knappt blir av med den det vet man itne förens det är dags att sälja..

Om inte annat så lär det vara lite knepigt med delar till den vilket är en nackdel...

I övrigt tror jag att det kan vara en fin hoj... Men.. personligen skulle jag aldrig välja den före en gixxer :yoparty

Yeah men den hojen hade jag köpt och nog aldrig funderat på att sälja. That's just me. Med en Gixxer, Fireblade osv bryr man sig om sånt, men med agustan hade jag bara glömt allt sånt :)

Yeah men den hojen hade jag köpt och nog aldrig funderat på att sälja. That's just me. Med en Gixxer, Fireblade osv bryr man sig om sånt, men med agustan hade jag bara glömt allt sånt :)

Nu får du väl endå lugna dig lite, ok fireblad det är väl inte mycke att hänga i gran men en gixxer... Har du kört en sån?
Man tar inte en MV Agusta före en gixxer då är det nåt som inte stämmer...

Nu får du väl endå lugna dig lite, ok fireblad det är väl inte mycke att hänga i gran men en gixxer... Har du kört en sån?
Man tar inte en MV Agusta före en gixxer då är det nåt som inte stämmer...

Jag har inte kört just en Gixxer av senaste slag men ZX10R -08, Fireblade -08 osv. Grymma hojar allihop, men jag vill hellre ha en Mv Agusta F4, 750 eller 1000 cc spelar inte så stor roll. Är det något som inte stämmer med min hjärna? Möjligtvis :huvet

Sen är det nog något fel på allt du läst, då en Fireblade är mycket att hänga i en gran min vän... :gnissla

bikepics-1348004-full.jpg

Last edited:
Jag har inte kört just en Gixxer av senaste slag men ZX10R -08, Fireblade -08 osv. Grymma hojar allihop, men jag vill hellre ha en Mv Agusta F4, 750 eller 1000 cc spelar inte så stor roll. Är det något som inte stämmer med min hjärna? Möjligtvis :huvet

Sen är det nog något fel på allt du läst, då en Fireblade är mycket att hänga i en gran min vän... :gnissla

Du snackar så mkt skit i varje tråd

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back