Jag tycker deras främsta misslyckande är att dom inte ********** **** än.. Annars är jag toknöjd.
Akta dig för stora stygga FRA, Henke! Nu kommer de snart och plåkkar in dig.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker deras främsta misslyckande är att dom inte ********** **** än.. Annars är jag toknöjd.

Jag såg att "silverputsning" numera var en godkänd hushållsnära tjänst!
Det är ju bra, för annars skulle ju dom ensamstående långtidssjukskrivna glennrökande förortsmorsorna tvingas ta fram trasan själv, för visst måste det vara målgruppen?
Eller är det dom förmögna överklasskärringarna som är rädd att förstöra manikyren?

Jag tror du missförstått, det är inte köparna av de hushållsnära tjänsterna som är intressant utan antalet som sysselsätts.
Läs in gymnasiesvenskan först.Haha jag orkar verkligen inte diskutera detta mer er, ni är så sjukt obildade. Hur fan kan man sitta och jubla över rotavdraget när man är konservativ? Som sagt så är det en gammal sosse idé och det andra är att det är helt felkonstruerat i denna version. Hela idéen med avdrag i kriser är att tidigarelägga investeringar. Ville man det skulle man gjort det tidsbegränsat. Nu är det ett generellt avdrag som läcker skattepengar till villaägare. Dom får redan så jävla mycket av staten. Larvigt.
Jag skulle kunna tänka mig att diskutera med några av er om resterade obildade medelklass-jag-kan-allt-killar höll käften.
Läs in gymnasiesvenskan först.
Sedan kan vi diskutera.
Ha inte för höga förväntningar bara.
Bra:
Jobbskatteavdraget - kolla på www.jobbskatteavdrag.se
Ökat grundavdrag
Arv och gåvoskatt borta
Fastighetsskatten utbytt mot kommunalavgift lägre för de flesta.
Minskad sjukskrivning
Bra budget kontroll
Hushållsnära tjänster = 7000 nya jobb
Sänkta arbetsgivaravgifter
Förenklade momsregler för småföretag
Radikalt minskat antal förtidspensionärer/långtidssjukskrivna
ROT-avdrag
Haha jag orkar verkligen inte diskutera detta mer er,

Jag skulle kunna tänka mig att diskutera med några av er om resterade obildade medelklass-jag-kan-allt-killar höll käften.

Ideologi och realpolitik är det dock.
Åh nej.
Jippii!!
![]()
![]()
Du har en ganska elitistisk attityd. Har du lagt dig till med den i rörelsen?
Visst, men då har dom felprioriterat i listan över vad som ska subventioneras.
Subventionerad helg-barnvakt för ensamstående ftw.
Då skulle vi inte bara sysselsätta barnvakter, vi skulle sysselsätta en hel Ålands-båt-besättning extra, det skulle bli rush efter Ellosklänningar, det skulle rökas extra mycket gula blend och slutligen skulle det få öppnas upp nya kliniker för könssjukdomar...
Att någon gammal socitetskärring får silvret putsat sysselsätter ju bara den som putsar....
Du som är så insatt i vad som ingår i hushållsnära tjänster och inte borde väl veta att barnpassning räknas som hushållsnära tjänst och berättigar skattereduktion, oavsett civilstånd.
Eftersom du inte visste om det:Å fan, det visste jag inte, har Ålandsbåtarna och könssjukdomsklinikerna fullt upp nu då?
Haha jag orkar verkligen inte diskutera detta mer er, ni är så sjukt obildade. Hur fan kan man sitta och jubla över rotavdraget när man är konservativ? Som sagt så är det en gammal sosse idé och det andra är att det är helt felkonstruerat i denna version. Hela idéen med avdrag i kriser är att tidigarelägga investeringar. Ville man det skulle man gjort det tidsbegränsat. Nu är det ett generellt avdrag som läcker skattepengar till villaägare. Dom får redan så jävla mycket av staten. Larvigt.
Ta mig f-n om det ändå inte skulle dyka upp en sån där riktig gråsosse här på SH till slut. Så trist att se alla pseudosossar som inte vet ett smack om något. Nej, riktig jävlaranamma-sosse är vad vi behöver här. Annars då, sköter du linen ok med de andra goa gubbarna? Står du främst i ledet första maj?

Det här kan bli spännande.![]()
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |