bullysmile
Killing time? time kills you!
Vilka pengar på ett ungefär är du ute efter?
Inte illa att villja åka i finkan för att försöka lära några dårar något dom ändå glömt så fort dom läkt igen.
Vem säger att jag ens behöver göra nåt? räcker inte det med att de ger sig iväg och förstår att det inte är nån ide att ge sig på ens grejer för man kommer på dem ganska snabbt?
Men ger de sig inte av så har jag väl rätt att försvara mina grejer och mig.......och vart det slutar vet ingen, men enkelt ska de inte få det så dessa idiottjuvar inser att sno andras grejer kanske inte är nån bra ide för det blir för svårt.
Men när man bor i Sverige och det typ står osynligt på garage/husdörren "hej kom och ta vad du vill och förstör min vardag och hoppas du njuter av mina grejer, snuten skiter fullständigt i att du snor mina grejer och dyker inte upp föränns du är i säkerhet"
Det är tyvärr med det tänkadet som du har/skrev som det lönar sig att sitta inne eller bli yrkeskriminell i första taget.
Trygghetens land!!! även om du förstör eller tar ifrån andra medmännsikors trygghet så ska du trotts allt ha din trygghet kvar.
300kr i timmen, minimum 3timmar. Visst är det lite och man skulle kunna ta mer för det, men är inte efter att bli rik på detta utan mer hjälpa en hojkamrat.
Last edited: