MotoGP modeller, skala 1/18

hyll

Kör och fotar hoj!
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Såld!
Hallå i stugan!
Då jag alltid har varit intresserad av modeller av alla slag (även tjejer då haha) så har tanken av att inhandla skala modller av mina "idoler" alltid funnits.
När BikerMike här på forumet skulle sälja av sina pga flytt så fick jag inte missa chansen. Så i går kom paketet, ojoj det var verkligen en tidig julklapp till mig själv. Efter en total timma av uppackande och tänkande så började jag ställa dem på plats.
Jag passade även på att fixa lite matchade tavlor som jag satte över hyllan.

Resultatet ser Ni här nedan, nu är mitt sovrum som det skall vara dvs myyycket kärlek! ;)

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

/hyll

Fyfan vad du kommer få ligga nu!!! :yoparty

fint med staniolpapper under....inte dag för att fixa spegel istället?
mycket imponerade samling dock, var har du hittat alla dessa?

Grattis! Var bra sugen på att köpa de själv och fylla på min samling, men pengarna fanns inte till det nu i juletider... :tummenupp

Mycket fint! Jag har i stort sett allihopa som du har också, hade dem uppställda på jobbet först, men blev nojjig att de skulle försvinna så nu har jag dem hemma i stället :)

Mycket fint! Jag har i stort sett allihopa som du har också, hade dem uppställda på jobbet först, men blev nojjig att de skulle försvinna så nu har jag dem hemma i stället :)

Hehe smart val, finns nog många "tjuvar" som vill ha dom hemma, går nog före kontanter och diamanter! ;)

Action i sängen, men blicken hamnar mot väggen :D
Snygga hojjar, ska också köpa på mig ett par. Valintino-valencia hojjen är grymt snygg!

Är det Alfred E Neuman på fotot? Visste inte att han körde mc.:D

Trevlig samling! Kul.

Nice gäng du har där på hyllan:tummenupp
Men bästa inredningen du har är Husaberg:yoparty:yoparty

//Panos

Var det inte du som hade tråden på hojen i sovrummet?
Isf är du sjukt sköön :D Älskar folk som är passionerade sin hobby :tummenupp

Var köper man sådana modeller enklast, finns det någn bra websida?

Ebay är nog enklast...

Nice gäng du har där på hyllan:tummenupp
Men bästa inredningen du har är Husaberg:yoparty:yoparty

//Panos

Tack tack och jag kan bara hålla med, min kära Husaberg står nog ändå för den största blickfångaren i mitt sovrum... ja efter mig då! ;)

Var det inte du som hade tråden på hojen i sovrummet?
Isf är du sjukt sköön :D Älskar folk som är passionerade sin hobby :tummenupp

Haha stämmer bra det är jag, tack tack jo man försöker ju ha sin hobby så nära hemmet som möjligt om det går. :)

003.jpg

Bra som fan också om man ska "fixa" lite, så slipper man ett kallt garage. :)
fore_efter.jpg

/hyll

Last edited:
*/ ?>
Back