MotoGP modeller, skala 1/18

Hehe indeed! :tummenupp

Läckert sovrum!!! Här platsar den klassiska SH-kommentaren: Ligga? ;)

Haha what?
Om jag får ligga? :)
Ehm ja får jag väl svara på den frågan ,ofta så gillar dem att man kan vara lite "mjuk" och inte bara den hårda snubben haha, så alla typer av "leksaker" funkar i ett sovrum, hon får ha sina leksaker o jag mina hihi...

Exakt så hade jag velat att mitt sovrum såg ut om jag var 15 år.

Jasså precis fyllt 16 nu?
Grattis får jag väl ta och säga då...

Last edited:
Hur fan vågar du ha det så :va
Drar du hem ett fylleragg en lördagsnatt och det dunkar till i väggen så trillar ju alla hojarna ner!

Drar du hem ett fylleragg en lördagsnatt och det dunkar till i väggen så trillar ju alla hojarna ner!

"Vågar" gör man väl, vad kan vara hetare än att mysa med en fin tjej och känna ett regn av hojar ramla över oss i stundens hetta? :)

Men det klart, jag hade lätt reagerat som han i "40 year old virgin", "MEN FATTA DET ÄR ROSSI DU MOSAR UNDER DIG NU, FLYTTA PÅ DIG FÖR FAN" haha... näe inte riktigt kanske... men det klart... om de skadas så åker bruden ut eller så flyttar vi oss till soffan. ;)

Det ultimata vore dock att ha igång Husabergan under tiden också, menar... mysa med en tjej, känna modellhojar falla över oss och samtidigt känna lukten av avgaser i samma rum...mmm... får ju fan bara stånd av tanken! ;) :kär

Jag hade nog mer varit rädd för att fylleragget hade undrat varför det skulle till att knullas i en 10-årings säng, och sen dragit hem.
Detaljerna på modellerna var det tyvärr ingen högre klass på. Hoppas de inte kostade dig allt för mkt.

Jag hade nog mer varit rädd för att fylleragget hade undrat varför det skulle till att knullas i en 10-årings säng, och sen dragit hem.
Detaljerna på modellerna var det tyvärr ingen högre klass på. Hoppas de inte kostade dig allt för mkt.

Haha fan vad sorglig du är... deprimerad för att det är jul eller bara den "svenska avundsjukan"?

GOD JUL PÅ DIG! :krama

Haha alltid, du ser väl porren på kudden, Moore, Bike och Manualen till Husan haha... ja allt är tillgjort! ;)

HAhahaha, missade Moore-tidningen men såg precis den, tänkte bara på Bike och Husaboken hahaha..

Allt som har med hojar att göra är en risk :D

Last edited:
Hej!

Kul att du vart nöjd, var på Toys r us i V-ås igår. Fans en del nytt där.

God jul Micke.

Ett tips från en dedikerad samlare av diverse skalamodeller (det lät nördigt:va)
Skaffa omedelbart vitrinskåp eller någon form av glaskupor att skydda dom med, att börja damma av dom där får en å börja tänka på att bli frimärkssamlare istället:D
Jag var på bosättningspiraten och inhandlade 2st hörnvitrinskåp och det var väl använda pengar, har en 200st bilar och 50 hojjar :tummenupp

Förresten är rossi valencia-03an i skala 1:18 ?, har inte sett den tidigare bara i skala 1:22.

Last edited:
Kul med Modeller!

Gillar detta skarpt! Men var hitta plats?

Sonen flyttade ut så nu blev pojkrummet tomt och vi som är kvar kan slåss om utrymmet, jag snodde några hyllor!

Såsom någon skriver så ett dammtätt vitrin måste ju vara grejen.

1/18 känns ju som en ok skala man kan ha många modeller! Hyffsat detaljerat och görs utav många och till ok priser. Förutom Lyxmodellerna, typ Minichamps ock liknande.

En bild rakt utav i vardagen, rosa väska............! God Fortsättning på julen, Toyman 2009 12 25

Bifogat

• IMG_4577 sh.jpg
    IMG_4577 sh.jpg
    227.9 KB · Visningar: 97
Ett tips från en dedikerad samlare av diverse skalamodeller (det lät nördigt:va)
Skaffa omedelbart vitrinskåp eller någon form av glaskupor att skydda dom med, att börja damma av dom där får en å börja tänka på att bli frimärkssamlare istället:D
Jag var på bosättningspiraten och inhandlade 2st hörnvitrinskåp och det var väl använda pengar, har en 200st bilar och 50 hojjar :tummenupp

Förresten är rossi valencia-03an i skala 1:18 ?, har inte sett den tidigare bara i skala 1:22.

Hej och god fortsättning!
Jo tack jag vet, min första tanke var att skaffa vitrinskåp men då den hyllan stod bakom en dörr och skräpade, köpte den när jag köpte sängen men lat som man är så åkte den aldrig upp... ja då kom tanken på att fixa lite snygga tavlor och hänga över sen ställa alla modeller på en rad.
Jag skall eventuellt flytta så efter flytt kommer allting att "glasas in", för jag vet som Er att det kommer blir dammigt utav bara helvete. ;)

Angående modellen: Japp den är i 1/18 den med, samtliga modeller är det.

Ha det!

Det ultimata vore dock att ha igång Husabergan under tiden också, menar... mysa med en tjej, känna modellhojar falla över oss och samtidigt känna lukten av avgaser i samma rum...mmm... får ju fan bara stånd av tanken! ;) :kär

Blir ju ett jävla stånkande.

Ha.

Ha.

Ha.

*/ ?>
Back