Hur fan kommer man in i sh igen!

Gick med
4 May 2007
Hoj
R1-05 nu såld :(
Ja jag har glömt all etik, all moral och är även sugen på att köra motorfodon men får ej! Vad fan ska man blanda sig i för disskusioner när man har glömt hur det funkade? Lever legenderna? Är det andra regler? Finns DanThe Man, min ärkefiende sledgehammer? Finns Markus? Finns dunderhonung och diverse annat löst folk. SPORTHOJ ÄR BÄTTRE ÄN FACE och FUCKBOOK bara karaktärerna är där?

P.s har inte varit inne på länge. Så info tack!

Nej. Alla är döda. Världen är bebodd av hjärnätande zombies. Vi är inte säkra, men troligtvis resultatet av ett virus. Du har väl antivirus på datorn?

Nej. Alla är döda. Världen är bebodd av hjärnätande zombies. Vi är inte säkra, men troligtvis resultatet av ett virus. Du har väl antivirus på datorn?

Jag får ju hoppas det. Hette inte du "the stig" förr eller är du en klonad, rejält mysko snubbe????
:tuttar

The one and same.

Tror du kommer klara dig bra här. :D

jag undrar var dominator-rocks tog vägen, han startade alltid meningslösa men underhållande trådar.

känns som alla roliga/jobbiga människor (beror på vem man frågar) har loggat ut för gott :(

jag undrar var dominator-rocks tog vägen, han startade alltid meningslösa men underhållande trådar.

känns som alla roliga/jobbiga människor (beror på vem man frågar) har loggat ut för gott :(

Jo, det är är ju d som e trist. Visst fan kan jag skotta snö hos swedie (såvida karta 3,5 finnes) men det är som att allt jag kände till är försvsunnet? Vad hände lixom:confused:

Om du joinade maj 2007 så har du inte missat något, de levande legenderna (numera döda) fanns här långt före det.

Jo, de har de här också, men å andra sidan har det aldrig varit under -1, så det känns lite som att det kvittar, det blir ju bara en grå, frätande sörja av det iaf :gnissla

Här var det så första dagen nu är det vitt. Och nu när vi ändå är helt OT så kan jag passa på o informera om att icke åtdraget styre i kombination med enbart frambroms suger på cykel i snö.. iaf när man har närmast slicks fram.. jag ska inte vurpa, jag ska inte...

Vi har en ny grej: Kitta dig själv med en avatar som är baserad på Schweiz flagga.
Hittills verkar det bara vara the common smygboegs* som har gjort så.
Men alla får väl hänga på antar jag.

*dagens ord, förlåt

Här var det så första dagen nu är det vitt. Och nu när vi ändå är helt OT så kan jag passa på o informera om att icke åtdraget styre i kombination med enbart frambroms suger på cykel i snö.. iaf när man har närmast slicks fram.. jag ska inte vurpa, jag ska inte...
Är det nu jag bör kolla alla bultar på en viss R6'a? :va :D

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...