Hur fan kommer man in i sh igen!

jag undrar var dominator-rocks tog vägen, han startade alltid meningslösa men underhållande trådar.

känns som alla roliga/jobbiga människor (beror på vem man frågar) har loggat ut för gott :(

Ta initiativ... Börja skriv uppenbart korkade grejer och tjata om att det är så de e! kan aldrig slå fel på SH:D

Lyft en skitgammal tråd, men skriv bara "Haha" eller "Jag håller med"

Förolämpa en moderator

Gör ett personagrepp på en valfri medlem (helst en tjej) ju tarvligare ju bättre

Skryt om något olaglig OCH korkat du har gjort på senaste tiden (gärna med fara för barns liv)

Fråga vem det är bäst att skenförsäkra hojen på.

Lägg upp ett par bilder på din fajjtade hoj med neon under.

Lägg upp en film där du spelar stenhård gangster med din softairgun.

Ungefär där har du gjort din comeback!

du är med i spelet igen om du blir tutlurad in i duschen, tappar tvålen och blir borrad i tvåan.

eller så hänger du bara på forumet och är allmänt dryg och käftig utan att tillföra nå vettigt, utan bara sover bättre om nätterna.

Last edited:
Är det nu jag bör kolla alla bultar på en viss R6'a? :va :D

Ska va lugnt. Bromsen på cykeln prioritera jag bort i höstas då jag bara bromsar fram ändå och ändå behöver dra om växlarna nångång.. iofs kanske tur man har reglemente som säger att man ska ha båda på rr-hojen :D

du är med i spelet igen om du blir tutlurad in i duschen, tappar tvålen och blir borrad i tvåan.

eller så hänger du bara på forumet och är allmänt dryg och käftig utan att tillföra nå vettigt, utan bara sover bättre om nätterna.

hmm.. googla på tuturad o hitta tråden här på sh.. skum o inte jätte givande.. typsikt SH-vinter

Last edited:
Fast det var väl full sommar då?

Annars är man väl inte ute och tutlurar övningskörare i rondeller?

Det var det som verka va skumt i tråden, kollade dock bara de första inläggen. men tutlura övningskörare i rondeller läste jag inget om. Då förstår jag ordet mycket bättre för han på filmen var bara udda.

Lyft en skitgammal tråd, men skriv bara "Haha" eller "Jag håller med"

Förolämpa en moderator

Gör ett personagrepp på en valfri medlem (helst en tjej) ju tarvligare ju bättre

Skryt om något olaglig OCH korkat du har gjort på senaste tiden (gärna med fara för barns liv)

Fråga vem det är bäst att skenförsäkra hojen på.

Lägg upp ett par bilder på din fajjtade hoj med neon under.

Lägg upp en film där du spelar stenhård gangster med din softairgun.

Ungefär där har du gjort din comeback!

Ja, det är för lite av de du nämner ovan. Inget drag, så man får väl hoppas att TS drar igång något underhållande:tummenupp

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg