My bad!Var tog du vägen igår?![]()

Jag glömde ju hälsa till alla från Eradi, hon var hemma med skallebank.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
My bad!Var tog du vägen igår?![]()
My bad!
Jag glömde ju hälsa till alla från Eradi, hon var hemma med skallebank.![]()
Man skulle kanske hänga på låset imorgon och tjöpa biljetter till Sonisphere nästa år: http://se.sonispherefestivals.com![]()
QFT!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ska ut och köra lastbil snart. Utbildningskontroll för att se om jag är redo att köra upp. Det blir skoj att se hur det går.![]()
Hur gick det idag, blev några bredställ?![]()
Tråkigt, men det förklarar ju saken!
Var lite roligt för i vintras så fick käre far för sej att jag skulle lära mej köra bredställ med hans bil. Var på väg hem från Nacka när vi hittade en tom, snöfylld parkering (detta var sent på kvällen) så där sladdade vi runt en stund och jag lyckades få till det till slut. Men sen funderade vi lite. "Hmm... Den där väktarbilen stog väl inte där tidigare?"
Så pös vi hemåt istället...
Japp. Kunde *nästan* njuta av Skansen. Tog huvudvärkstabletter och kände att det lättade något men sen gick det neråt igen så tog mej hemåt istället. Tråkigt.
Hade det lite trevligt på Skansen iallafall. Såg fina djur (varg och lo och ren!) samt hittade en julklapp till käre far, ett par fluffiga tofflor. Hittade även en bod där de sålde norrlandstunnbröd!Har en moster som bor på en gård i Jämtland och de brukar baka tunnbröd i vedugnen i deras bryxt och det är så gott! Var tvungen att köpa en påse med det.
Det var säkert KAKAN!!!![]()
Om jag inte missminner mig så körde hon rondbil i Nacka förra vintern och hon gnölade ett antal ggr om parkering och snorungar som använde den för att sladda runt och boende som klagade runtomkring... nå't som verkade vara industriområde, men som inte var det riktigt. Eradi är BUSTED!!!Säkert!Jag kan se det framför mig: Har inte jag haffat dig förut?
![]()
Om jag inte missminner mig så körde hon rondbil i Nacka förra vintern och hon gnölade ett antal ggr om parkering och snorungar som använde den för att sladda runt och boende som klagade runtomkring... nå't som verkade vara industriområde, men som inte var det riktigt. Eradi är BUSTED!!!![]()
Om jag inte missminner mig så körde hon rondbil i Nacka förra vintern och hon gnölade ett antal ggr om parkering och snorungar som använde den för att sladda runt och boende som klagade runtomkring... nå't som verkade vara industriområde, men som inte var det riktigt. Eradi är BUSTED!!!![]()
Då kan jag lugna Kakan med att vi snurrade runt i industriområdet i Arninge.![]()
Tji fick ni!
Lämnar er för kvällen med en video julstämning World of Warcraft-style såhär runt Lucia. Ska vara vid Tyresös golfbanans parkering 06:30 imorrn bitti och med tanke på att det inte riktigt är väder för cykel så får jag börja traska sisådär 06:00...Natti natti.
[YOUTUBE-ID]wzlyiPXqpjY[/YOUTUBE-ID]
Det var säkert KAKAN!!!![]()
Då kan jag lugna Kakan med att vi snurrade runt i industriområdet i Arninge.![]()
Tji fick ni!
Morrn morrn på er.
Riktigt vackert ute, nu är det bara hålla tummarna för att vi får behålla det.
Äckligt j-a vitt skit överallt. Och halt.
![]()
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025