Klämnde på den jag med, insåg att jag gillar ainon bättre.
satio review: Väldigt lätt att använda, tex imot aino som har windows, skulle jag vara dig så skulle jag ha valt en telefon med sybian v6.0, du kommer märka då du har testat båda, jag har gjort precis det.
Den är lätt att navigera runt i , samt skriva sms för touchen är grymt precis varje gång man pekar, gå tex väldigt bra att använda utan den förbannade pennan.
Snabb som attan i menyer, laggar inget vad jag har märkt.
Batteriet är bra räcker till för mig iaf.
Kameran är väldigt bra, lätt att använda och knäppa kort med.
Lite negativt: Ganska stor, men mej stör det inte då jag inte tycker om tjejtelefoner

.
Lite dåligt med program i telefonen, men det går att tanka ned gratis program.
I menyerna behöver endast att man nuddar ikonen 1 gång, men ska man in och härja i inställningar så MÅSTE man dubbelklicka, vilket kan vara störigt, men jag upplever det bra eftersom man kan ju råka klicka fel på viktiga ikoner, detta slipper man med dubbelklicket.
Evigt putsande av displayen
Har tyvär bara telefon en vecka, men jag hatar nästa touch telefoner men denna är snabb och lätt att använda så därför gillar jag den
Nu skriver jag från telefonen så blir lite kort. Jag har erfarenhet av båda telefonerna då vi har dessa som demolurar i butiken där jag arbetar. Aino är den naturliga uppföljaren till W995 men buggig. Pekskärmen fungerar ibland, telefonen startar om sig regelbundet. För att få igång pekskärmen måste telefonen programeras om. Problemet är att det inte går att spara inställningar för ex e-post. Telefonen för dig som vill ha en trevligare w995 och kan installera om den ett par ggr/vecka. Satio. Grym kamera, testade lite på senaste julbordet. Helt i klass med en enklare digitalkamera! Dock är touchen värdelös samtidigt som telefonen är riktigt seg. Undrar hur de tänkte. Det är ingen touchskärm utan en tryckskärm.. Jag personligen skulle inte köpa någon av dem. Fyller ingen funktion förutom kamera och musik (aino). Hellre då en nokia e72 istället för Satio och en Iphone/5800 istället för Aino. Mvh
Seriöst jag tror du fick en telefon med programfel på när du provade satio'n.
Min är galet precis och är absolut inte seg i menyerna(jämnför med windows).
Tex om jag sitter på aftonbladet så träffar jag länkar/ord som är minimala så små så man knappt kan läsa vad som står.
Touchen i min telefon fungerar inte alls som du beskriver, trycker jag tex på program så behöver man inte ens trycka utan bara nudda.
Men jag antar att du vet om att endel ikoner måste man dubbeklicka på?