RobinS
Ny medlem
Nån som har någon utav telefonerna och kan säga bu eller bä om den?
Är i valet och kvalet för nån utav dom.
Är i valet och kvalet för nån utav dom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag är i valet o kvalet mellan Aino, Yari o HTC Hero...
skitsvårt...
Stod och klämde på en Satio i fredags men insåg att jag inte behöver slå ihjäl någon med telefonen och bestämde mig för att det är en skittelefon. Varför kan ingen tillverka en BRA men ändå LITEN telefon som inte väger 40 kilo?
Är ju 3 helt olika mobiltelefoner du valar och kvalar mellan.
Lite som att säga att man står i valet och kvalet mellan en Ford Fiesta, en Audi A6 eller en Chevrolet Corvette...
Har du några specifika krav? Hur använder du telefonen mestadels?
Jag är lite sugen på att byta upp mig jag också, och Satio och Aino ligger bra till. Men, jag sitter och jämför dom på SEs hemsida, men den är jävligt kass. Det är bara Satio som har pekskärm, Aino däremot har touch screenLätt å jämföra då, när dom olika utvecklingsteamen/marknadsföringsteamen inte verkar prata öht med varandra
![]()
Urusel finess, helt klart!Nån här på SH snackade om att det fanns app'ar till Symbian (som Satio använder) som kan ta sig runt det. Vore skoj att vet mer ifall nån sitter på den kunskapen...
Hur är det att surfa med den, använder man pekskärmen då? Jag sitter ju med en 990, och det går fan knappt att göra nå med knappsatsen igenfälld, man måste fälla upp den och fippla med pekpinnen. Utom med Opera mfl eftermarknadsprogram. Men å andra sidan kan man inte skriva in adresser med knappsatsen i Opera, aldrig får man va nöjdMisstänker att de försöker få fram att Sation endast har pekskärm som "in-enhet" medans Aino har pekskärm i "medialäget", dvs när man använder kameran, bläddrar bland bilder, filmer och musik. När man skriver sms, ringer och gör allt det vanliga använder man slide-out knappstsen som inte Sation har.
Hur är det att surfa med den, använder man pekskärmen då? Jag sitter ju med en 990, och det går fan knappt att göra nå med knappsatsen igenfälld, man måste fälla upp den och fippla med pekpinnen. Utom med Opera mfl eftermarknadsprogram. Men å andra sidan kan man inte skriva in adresser med knappsatsen i Opera, aldrig får man va nöjd![]()
Just därför det är så svårt att välja.
Yarin har storleken, men va fan e de för telefon, nå speltelefon för 14-åringar?!
Aino, godkänd storlek, men vad motiverar ett pris på 4000 för att kunna styra ps3an o vad man nu kan göra?
Hero, då går jag hela vägen o kör på me abb me surf o hela skiten, men varför egentligen? Dessutom lite för stor för en telefon egentligen.
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |