glöm ej highsider

Lite ledsen på tryckeriet. Har inte fått svar från de idag, men jag förstår inte varför tidningarna inte kom fram idag. De ska ha skickats i onsdags. Bara de som köpt ett större antal tidningar verkar ha fått hem sina, då de skickats som paket. Men vad jag förstått verkar ingen som gjort en vanlig förhandsbokning fått hem tidningen. Utan det blir istället måndag.

Skrev även upp mig själv, för att kontrollera när tidningen kommer fram. Har inte fått den själv via posten ännu.

Ber om ursäkt för detta! Tanken med förhandsbokning är ju att det ska vara billigare, enklare och snabbare. Men nu blev det inte lika snabbt som önskat. Nästa år ska allt skickas med A-post. De som förhandsbokat ska ha sina tidningar 3-5 dagar innan den är ute i butik.

Hoppas att ni står ut till på måndag!

Nu blev ju hela helgen förstörd... :huvet

Vet inte hur många gånger jag grävt i brevlådan denna veckan,
i hopp om att tidningen ska ligga där. (t.o.m. flera ggr per dag) :dummer

Hoppades det skulle gå fortare att skicka från kungsbacka till GBG,
men jag förstår att du inte får in alla tidningarna i bilen Rash :D

Jag hade beställt 20 tidningar men det hjälpte inte heller, inget i brevlådan.... *snyft* Nu blir det en lång helg...

Vi har köpt 20 ex och DHL var här i torsdags och levererade:va

Vad jag förstått så är de enda som har fått sina tidningar de som beställt ett större parti. 20 tidningar och uppåt skickades som paket. Kan hända att alla dessa inte är framme.

Men ingen som beställt en tidning eller två verkar ha fått fram sina. Ber om ursäkt igen!

Fan, jag är ju på Bali på måndag, då får jag vänta 2 veckor på att läsa tidningen. Skit också!

Nu blev ju hela helgen förstörd... :huvet

Vet inte hur många gånger jag grävt i brevlådan denna veckan,
i hopp om att tidningen ska ligga där. (t.o.m. flera ggr per dag) :dummer

Hoppades det skulle gå fortare att skicka från kungsbacka till GBG,
men jag förstår att du inte får in alla tidningarna i bilen Rash :D

vArför letar du flera ggr på en dag,tror du brevbäraren har vänt och lagt ut din tidning som han glömt?intressant att se hur du tänker:)

Du har helt rätt. Man hoppas ju alltid.

Flera ggr per dag kanske var lite överdrivet, men vi har utdelning 2ggr per dag (vardagar) i Götet.
Vanliga posten och citymail.

Lite petig kanske men jag vill bara understryka att Bring Citymail delar var tredje dag till samma låda... Smart då det sparar både på miljön och ger våra brevbärare lite mer omväxling :tummenupp

Min ramla ned i lådan precis :yoparty
Perfect timing inför resan imorgon. :)

Efter en snabb bläddring ger jag årets Highsider betyget GULD! Nu är toalettlitteraturen ordnad flera besök framåt.
Dessutom, Ploppens helsida var roligast i år!:rofl

Om man ska rikta någon kritik mot upplagan så är det väl att den stenhårda striden kring 14-15:e platsen i Superstock 600 HELT har förbigåtts. :)

Efter en snabb bläddring ger jag årets Highsider betyget GULD! Nu är toalettlitteraturen ordnad flera besök framåt.
Dessutom, Ploppens helsida var roligast i år!:rofl

Om man ska rikta någon kritik mot upplagan så är det väl att den stenhårda striden kring 14-15:e platsen i Superstock 600 HELT har förbigåtts. :)

Mycket märkligt hur snabb måste man va för att fastna på ett tidningsblad?

Mycket märkligt hur snabb måste man va för att fastna på ett tidningsblad?

Pro SBK topp 20. Topp 5 i resterande klasser, utöver några som blev topp 3. Nästa år ser det ut att bli 120 sidor. Utöver reatt utöka med fler RR-sidor blir det också lite annat smått och gott. J

ag skulle säkert även kunna fylla 200 sidor utan några större problem:D Men första steget är att tidningen måste gå plus innan jag vågar mig på något sådant, då lovar jag att det hade blivit topp 10 minst i alla klasser;)

Nästa år vinner ju Mozzberrk Rookie 600, då jäklar kommer han med:D

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...