Lite ledsen på tryckeriet. Har inte fått svar från de idag, men jag förstår inte varför tidningarna inte kom fram idag. De ska ha skickats i onsdags. Bara de som köpt ett större antal tidningar verkar ha fått hem sina, då de skickats som paket. Men vad jag förstått verkar ingen som gjort en vanlig förhandsbokning fått hem tidningen. Utan det blir istället måndag.
Skrev även upp mig själv, för att kontrollera när tidningen kommer fram. Har inte fått den själv via posten ännu.
Ber om ursäkt för detta! Tanken med förhandsbokning är ju att det ska vara billigare, enklare och snabbare. Men nu blev det inte lika snabbt som önskat. Nästa år ska allt skickas med A-post. De som förhandsbokat ska ha sina tidningar 3-5 dagar innan den är ute i butik.
Hoppas att ni står ut till på måndag!
Skrev även upp mig själv, för att kontrollera när tidningen kommer fram. Har inte fått den själv via posten ännu.
Ber om ursäkt för detta! Tanken med förhandsbokning är ju att det ska vara billigare, enklare och snabbare. Men nu blev det inte lika snabbt som önskat. Nästa år ska allt skickas med A-post. De som förhandsbokat ska ha sina tidningar 3-5 dagar innan den är ute i butik.
Hoppas att ni står ut till på måndag!