Skriv-vad-du-vill-tråden

Ja, något annat var ju inte att vänta:D:D



Exakt, för visst är det obligatorisk närvaro för dom nya?;)

Blir det skamvrån annars? :(
Redan uppbokad till Skansens julmarknad de 13e så no can do. D:
Men det blir väl fler gånger kan man hoppas. :)
 
Som om det tar hela dagen?!? :tungan

Tja, det där beror på mycket. ;)
Mitt marknadssällskap och jag har inte bestämt oss än för när vi ska dit, hur långe vi ska vara där och om vi ska göra nånting efteråt. Funderar iofs på att föreslå lördagen istället då det lär vara knökat på Lucia.

Får se hur det blir! Fast när jag tänker efter lär det nog inte vara helt omöjligt ändå. Återkommer på fredag om det. :) De har lurat med mej på att se Idolfinalen med dom då... :skrämd :huvet
 
Tja, det där beror på mycket. ;)
Mitt marknadssällskap och jag har inte bestämt oss än för när vi ska dit, hur långe vi ska vara där och om vi ska göra nånting efteråt. Funderar iofs på att föreslå lördagen istället då det lär vara knökat på Lucia.

Får se hur det blir! Fast när jag tänker efter lär det nog inte vara helt omöjligt ändå. Återkommer på fredag om det. :) De har lurat med mej på att se Idolfinalen med dom då... :skrämd :huvet

Problem solved!:)
 
... De har lurat med mej på att se Idolfinalen med dom då... :skrämd :huvet

Tell me about it! :skrämd En helt fruktansvärt galen impuls och vips, dottern och jag sitter på parkett på fredag. :dummer Jaja, gjort är gjort. Jag tar med hörselpluttar. Hoppas ingen ser... :D
 
Tja, det där beror på mycket. ;)
Mitt marknadssällskap och jag har inte bestämt oss än för när vi ska dit, hur långe vi ska vara där och om vi ska göra nånting efteråt. Funderar iofs på att föreslå lördagen istället då det lär vara knökat på Lucia.

Får se hur det blir! Fast när jag tänker efter lär det nog inte vara helt omöjligt ändå. Återkommer på fredag om det. :) De har lurat med mej på att se Idolfinalen med dom då... :skrämd :huvet

:va Håller med föregående talare, de kan inte ta hela dagen :)

Tell me about it! :skrämd En helt fruktansvärt galen impuls och vips, dottern och jag sitter på parkett på fredag. :dummer Jaja, gjort är gjort. Jag tar med hörselpluttar. Hoppas ingen ser... :D

:D jag kan säkert ordna ett par hörselkåpor med radio i om du vill ha ;)

Go´morron......:)

God morgon i ösregnet :näsblod
 
Last edited:
God Morgon alla.
Nu har det varit 3 hektiska veckor med massa arbete och ingen fritid.
Har ju knappt hunnit hälsa MÅNDAGARNA Välkomna.

Hoppas alla haft en trevlig 2:a advent:banana
 
ÄNTLIGEN!!!

Kommer i skinnstället samt att det finns glassutrymme - nu får jag lägga i en högre växel innan flytt till -stan i februari!
 
ÄNTLIGEN!!!

Kommer i skinnstället samt att det finns glassutrymme - nu får jag lägga i en högre växel innan flytt till -stan i februari!

Glassigt !:D
 
:skrattaåt

Det där låter som en julklapp som man inte vill ha... :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top