Döden

Kan säga såhär..jag vet hur jag INTE vill dö.
Halsen min svullnade upp pga allergisk reaktion vilket gjorde att jag fick svårt och andas med VÄRLDENS panik. Det är inte ett sätt jag vill dö på!

Då var det skönare att smälla med bilen. Ner i diket o svimma...kom inte ihåg ett skit. Det vore rätt sätt isåfall

En jobbarkompis svärfar gick bort i veckan.

Han var på väg ut och starta traktorn för dagens arbete, han tvärdog mitt i steget, föll raklång utan att ta emot sig.

Så vill jag dö, på väg att göra något jag gillar, dom får gärna hitta mig skenbart sovandes brevid min motorcykel med en ringnyckel i handen, då vet man att det har kommit som en blixt från klar himmel IAF.

Jag vill få en hjärtinfarkt. Gärna i en obekväm situation som på en parmiddag eller på IKEA. Jag ska då rycka till kraftigt så jag skrämmer alla omkring mig och sen släppa mig det sista jag gör. På min begravning ska man spela BennyHill-soundtracket. Häpp!

dom får gärna hitta mig skenbart sovandes brevid min motorcykel med en ringnyckel i handen, då vet man att det har kommit som en blixt från klar himmel IAF.

En diagnos som även går att fastställa om man hittas enbart iförd chaps med en insmord cobra-telefon i ena näven.

Last edited:
Jag förstår inte varför alla är så rädda att dö längsamt eller med smärtor. Jag vill gärna ha lite tid på mig att begrunda mina synder osv innan jag går bort vilket antagligen även betyder en tid med smärtor. Det stör mig inte, varje dag extra jag får leva är värd åtskilliga smärtor.

Jag vet IAF ett sätt jag inte vill dö på.

Fastklämd och ihjälbränd.
Det går en historia om en snubbe häromkring som åkte lastbil med sin kompis, lastbilen går av vägen och tar eld ena snubben blir kvar fastklämd i lastbilen medans kompisen tar sig ut.

Sedan går historierna isär, en del påstår att han slog ihjäl killen som var fastklämd med ett verktyg ut hytten, andra påstår att han sprang så långt åt skogs att han inte skulle höra skriken.

Vilket som så mår han inte bra han som överlevde...

Jag vet IAF ett sätt jag inte vill dö på.

Fastklämd och ihjälbränd.
Det går en historia om en snubbe häromkring som åkte lastbil med sin kompis, lastbilen går av vägen och tar eld ena snubben blir kvar fastklämd i lastbilen medans kompisen tar sig ut.

Sedan går historierna isär, en del påstår att han slog ihjäl killen som var fastklämd med ett verktyg ut hytten, andra påstår att han sprang så långt åt skogs att han inte skulle höra skriken.

Vilket som så mår han inte bra han som överlevde...

Kom och tänka på lumpengrabbarna som räddade sin kompis ur en brinnande lastbil (tror jag det var), men dom var tvugna att hugga av benet på han först...

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...