glöm ej highsider

Jag tycker att jag borde få den först såsom varandes äldst, snyggast, roligast och dessutom ödmjukast. Pungt!

Glöm inte snabbazzt, mest vältränad i depån, startraket osv. Du kanske finns med på något mittuppslag i tidningen Mozz :tungan (du är ju van o va med tidningar lite här o där i varberg med omnejd), ha nu en riktigt snöig vinter så ses vi till våren :krama

Glöm inte snabbazzt, mest vältränad i depån, startraket osv. Du kanske finns med på något mittuppslag i tidningen Mozz :tungan (du är ju van o va med tidningar lite här o där i varberg med omnejd), ha nu en riktigt snöig vinter så ses vi till våren :krama

Kanske finns nån bild från debaclet i Assen... ;)

Bra annons :tummenupp

Ploppens "tack-annons" var också lite annorlunda... :D

Tycker tidningen fått ett rejält lyft till det här numret, bra jobbat :tummenupp

Det här skriver jag enbart för att reta alla som ännu inte fått tidningen :arsele

Men satan, nu får man flexa hem lite tidigare. Hejs.

Bra annons :tummenupp

Ploppens "tack-annons" var också lite annorlunda... :D

Tycker tidningen fått ett rejält lyft till det här numret, bra jobbat :tummenupp

Det här skriver jag enbart för att reta alla som ännu inte fått tidningen :arsele

Vem har du fått tidningen av så där tidigt:jisses

De skickas ju ut först idag..

Edit: Tidningen trycktes i stockholm och är idag i Kungsbacka för plaststning/adressering. Så alla som bokat tidningen ska ha den senast på fredag! För att klargöra=) Sandstream har fått tidningen av min kära formgivare i Stockholmo. Själv hämtade jag ut de först idag. Ska bli spännande att höra vad alla tycker om den nya tidningen:)

Last edited:
Vem har du fått tidningen av så där tidigt:jisses

De skickas ju ut först idag..

Edit: Tidningen trycktes i stockholm och är idag i Kungsbacka för plaststning/adressering. Så alla som bokat tidningen ska ha den senast på fredag! För att klargöra=) Sandstream har fått tidningen av min kära formgivare i Stockholmo. Själv hämtade jag ut de först idag. Ska bli spännande att höra vad alla tycker om den nya tidningen:)
Var tjackar man blaskan i Skåne?

Ka nån vänlig själ köpa i butik och skicka till Cypern??
Jag står självklart för alla kostnader:tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...