glöm ej highsider

Jag tycker att jag borde få den först såsom varandes äldst, snyggast, roligast och dessutom ödmjukast. Pungt!

Glöm inte snabbazzt, mest vältränad i depån, startraket osv. Du kanske finns med på något mittuppslag i tidningen Mozz :tungan (du är ju van o va med tidningar lite här o där i varberg med omnejd), ha nu en riktigt snöig vinter så ses vi till våren :krama

Glöm inte snabbazzt, mest vältränad i depån, startraket osv. Du kanske finns med på något mittuppslag i tidningen Mozz :tungan (du är ju van o va med tidningar lite här o där i varberg med omnejd), ha nu en riktigt snöig vinter så ses vi till våren :krama

Kanske finns nån bild från debaclet i Assen... ;)

Bra annons :tummenupp

Ploppens "tack-annons" var också lite annorlunda... :D

Tycker tidningen fått ett rejält lyft till det här numret, bra jobbat :tummenupp

Det här skriver jag enbart för att reta alla som ännu inte fått tidningen :arsele

Men satan, nu får man flexa hem lite tidigare. Hejs.

Bra annons :tummenupp

Ploppens "tack-annons" var också lite annorlunda... :D

Tycker tidningen fått ett rejält lyft till det här numret, bra jobbat :tummenupp

Det här skriver jag enbart för att reta alla som ännu inte fått tidningen :arsele

Vem har du fått tidningen av så där tidigt:jisses

De skickas ju ut först idag..

Edit: Tidningen trycktes i stockholm och är idag i Kungsbacka för plaststning/adressering. Så alla som bokat tidningen ska ha den senast på fredag! För att klargöra=) Sandstream har fått tidningen av min kära formgivare i Stockholmo. Själv hämtade jag ut de först idag. Ska bli spännande att höra vad alla tycker om den nya tidningen:)

Last edited:
Vem har du fått tidningen av så där tidigt:jisses

De skickas ju ut först idag..

Edit: Tidningen trycktes i stockholm och är idag i Kungsbacka för plaststning/adressering. Så alla som bokat tidningen ska ha den senast på fredag! För att klargöra=) Sandstream har fått tidningen av min kära formgivare i Stockholmo. Själv hämtade jag ut de först idag. Ska bli spännande att höra vad alla tycker om den nya tidningen:)
Var tjackar man blaskan i Skåne?

Ka nån vänlig själ köpa i butik och skicka till Cypern??
Jag står självklart för alla kostnader:tummenupp

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...