Fiver trackdays 2010!

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Nu är bokningen öppen för 2010 års bandagar på Anderstorp Raceway! Vi kör ungefär samma stuk som tidigare år, med 10 heldagar fördelade under säsongen. Max 3 grupper per dag, halvtimmespass. Priset är samma som tidigare, 1200 kr för en heldag om man förbokar, 1300 för drop-in. Föråkare finns på plats om ni vill ha hjälp med något. Däckmaskin finns också. Möjlighet att boka mat kommer också att erbjudas.

Även våra populära kvällsträningar fortsätter varannan tisdagkväll. Dessa körningar går inte att förboka eftersom så få utnyttjade tillfället att boka. Vi kör max 2 grupper på tisdagkvällarna. Pris 500 kr. Datumen finns i kalendern på www.fiver.se

UPPDATERING PLATSTILLGÅNG 2010-03-21!
22 april: Gatgrupp cirka 40 platser kvar, licensgrupp cirka 40 platser kvar
23 april: Gatgrupp cirka 30 platser kvar, licensgrupp är fullbokad!
24 april: Endast licensgrupp, cirka 25 platser kvar

Last edited:
Jösses, vilken fart det var på anmälan!

Kanske ge bort en bandag i julklapp?

Ska försöka få in helgen i juni men 40mil enkelväg+2 dagar bankörning är tungt!

Måste få med några polare för att minska kostnaden!

Du nämnde något vid sista kvällskörningen om ev rabattsystem om man kör mkt hos er? För min del blir det mest kvällskörningar.

Kan man åka på er bandag typ den 24 April å sedan köra race helgen efter? Tyckte jag läste nånstans att man inte fick "smygträna" på en bana en viss tid innan race.

Det gäller väl bara Elitlicens som inte får tjuvträna.

Det finns officiell träning på fredagen innan SM. Det körs också ett ERF en vecka innan race. Regeln gäller dessutom endast klasser med SM-status, dvs SST 600, 125 GP och 250 GP

Last edited:
Det finns officiell träning på fredagen innan SM. Det körs också ett ERF en vecka innan race. Regeln gäller dessutom endast klasser med SM-status, dvs SST 600, 125 GP och 250 GP
OK så då har jag gjort fel som anmält mig 23-24 april? 23 går bra men inte 24:e?

OK så då har jag gjort fel som anmält mig 23-24 april? 23 går bra men inte 24:e?

Nej, du har inte gjort fel. Vi kör endast licensgrupp på lördagen, och kommer att ha kval för Bott på lördagen, så vi kommer att utlysa den som officiell träning:tummenupp

OK, tack för det :tummenupp då kan jag åka hur jag vill 2010 då, efter som min plan är än sålänge att köra en R1000 säsong

Skall snart hämta hem en ren banhoj(racehoj) men har ingen licens. Måste det lösas innan man kör hos er? Körde en del bandagar hos er med väg hoj. Lyckades komma ner på tider runt 1.50-1.52 kommer inte ihåg exakt. Hoppas man inte är i vägen i racegruppen. Längtar efter säsången 2010 :yoparty

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back