Fiver trackdays 2010!

Skall snart hämta hem en ren banhoj(racehoj) men har ingen licens. Måste det lösas innan man kör hos er? Körde en del bandagar hos er med väg hoj. Lyckades komma ner på tider runt 1.50-1.52 kommer inte ihåg exakt. Hoppas man inte är i vägen i racegruppen. Längtar efter säsången 2010 :yoparty

Licenskurser kommer att arrangeras till våren, i god tid innan träningarna börjar:tummenupp

Får man köra i "licensgrupp" om man ligger på hyfsade tider? (1.48)
Men inte har licens? Lär väl gå lite fortare till våren då man inte längre har en
gathoj i nyskick att köra runt o va rädd om...

Känns lite farligt att åka gatgrupp pga de stora spårval och fartskillnader det blir.

Blir det några årskort på kvällsträningar?

Licenskurser kommer att arrangeras till våren, i god tid innan träningarna börjar:tummenupp

Hoppas ni kör till hösten med, då hinner man träna hela sommaren så det finns hopp för en:tummenupp.
En annan sak då jag bara kör kvällsträningar. Varför har ni så mkt på våren/försommar och inte på sensommar/höst?
Kommer det och tillkomma? Enbart kvällskörningar.
Mvh Magnus

Jag antar att på licenskörningar så måste man ha racegodkänd hoj? Kan man åtminstone ta licensen med gathoj (antar att det är nån praktik).

Oavsett så kommer jag garanterat ner nån/några dagar nästa säsong också :)

Jag antar att på licenskörningar så måste man ha racegodkänd hoj? Kan man åtminstone ta licensen med gathoj (antar att det är nån praktik).

Oavsett så kommer jag garanterat ner nån/några dagar nästa säsong också :)

Jepp,iaf. på falken i höstas.
Skulle vart där men mosade hojen innan så det får bli till våren.

Licenskurs med gathoj förtydligar jag för säkerhetsskull.

Henrik

Last edited:
Anmäld 19:e juni.

Pax för Skalman ett par varv för att få hjälp med körteknik! :Bugar

Hoppas ni kör till hösten med, då hinner man träna hela sommaren så det finns hopp för en:tummenupp.
En annan sak då jag bara kör kvällsträningar. Varför har ni så mkt på våren/försommar och inte på sensommar/höst?
Kommer det och tillkomma? Enbart kvällskörningar.
Mvh Magnus

Vi har kvällskörning varannan vecka hela säsongen igenom. Heldagar stämmer det att vi har flera av på våren än på hösten, helt enkelt för att efterfrågan är större då.

Anderstorp i April ska bli kul, det är där jag ska lägga grunden för hela 2010! Antingen blir det succé första gången med japanskt och clip-on, eller så vet ni vart det finns en billig R1 med extra allt att köpa :hihi

Efterlyser en funktion att boka flera dagar på en gång på eran hemsida, orkar inte klicka igenom allt 22ggr..........:tummenupp

/J

Kanske är jag som är trög. men vart hittar man era bankörningar förrutom i kalendern? Lr det kanske man inte gör?
Måste väll va lättare att bara radda upp dom i ett fält?
Och den 3 dagars i april. Är det 3*1200? Bokar man alla 3 dagarna lr kan man boka 2?

Kanske är jag som är trög. men vart hittar man era bankörningar förrutom i kalendern? Lr det kanske man inte gör?
Måste väll va lättare att bara radda upp dom i ett fält?
Och den 3 dagars i april. Är det 3*1200? Bokar man alla 3 dagarna lr kan man boka 2?

Gå in under "banåkardagar" så hittar du heldagarna. I kalendern ligger samtliga tillfällen, även kvällskörningarna.

Man kan boka bara 2 av de 3 dagarna, det är inte obligatoriskt med 3 i rad.

Men är priset desamma för alla dagar? asså 3600 för 3 dar?:va

Gå in under "banåkardagar" så hittar du heldagarna. I kalendern ligger samtliga tillfällen, även kvällskörningarna.

Man kan boka bara 2 av de 3 dagarna, det är inte obligatoriskt med 3 i rad.

Nu är bekräftelser utskickade till alla som betalat. Ni som inte betalat, kom ihåg att det är betaldatum som avgör om ni får plats på en körning, inte när ni bokat.

Nu har vi uppdaterat anmälningssystemet, så att man slipper skicka in 1 anmälan per dag. Man får dock fortfarande ett mail per dag man anmält sej, med separata anmälningsnummer.

Efterlyser en funktion att boka flera dagar på en gång på eran hemsida, orkar inte klicka igenom allt 22ggr..........:tummenupp

/J

Fixat!

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...