Vad gjorde du när kablarna kopplades in?

har dom julafton på FRA nu? hur firar dom?

flödar porren på FRA nu :D

:fåsenuvadjagskaknappainförsökord

Jag kommer BOMB skriva in lite TERRORIST random ord här och ATTACK där så att de får ALLAH O AKBAH nåt att göra på fra :D

Det är ju givet och börja skicka lite skumma mail och sms. :D

:ochvemfanbryrsig

För ronny medelsvensson kommer det inte spela någon roll. FRA har kunnat lyssna på hans trådburna kommunikationer sen telefonen uppfanns.

Jag har listat lite torrenter som jag ska dra igång vid midnatt, dom måste ju få lite trafik att övervaka!

Piratbukten verkar ligga nere, får slanga annat då så länge, jag som trodde att dom skulle specialbevaka bukten natten till ära, Ponten har väl köpt några FRA-timmar för det sista i piratjägarbudgeten....

Piratbukten verkar ligga nere, får slanga annat då så länge, jag som trodde att dom skulle specialbevaka bukten natten till ära, Ponten har väl köpt några FRA-timmar för det sista i piratjägarbudgeten....
Via parasit siten tankafett kan du ju fortfarande requesta torents från tpb märkte jag nyss.. (men servern är nere..)

fan bara 9 minuter kvar att runka till kinesiska småpojkar nu då..

;)

2 minuter kvar, kör ett test i alla fall, allahn ballan bakbar, hur stavar man:va

edit: eh, forumet befinner sig i framtiden enligt klockan, nu ringer dom väl snart på min dörr och undra vad jag menar :gnissla

fan bara 9 minuter kvar att runka till kinesiska småpojkar nu då..

du ser, du fick det till 9 när det bara är 5 kvar, du är stekt :D:gnissla

Last edited:
2 minuter kvar, kör ett test i alla fall, allahn ballan bakbar, hur stavar man:va

edit: eh, forumet befinner sig i framtiden enligt klockan, nu ringer dom väl snart på min dörr och undra vad jag menar :gnissla

du ser, du fick det till 9 när det bara är 5 kvar, du är stekt :D:gnissla
Ja och så drog det övertiden också!

Det är ju ingen vits att skriva triggerord om trafiken aldrig passerar landsgränsen.

Det vet du ju IOFS aldrig om den gör heller, ett inlägg du postar hemifrån din dator kan ha gått via ett flertal länder innan det hamnar där det ska.

Slå en traceroute på sporthojsservern och kolla, oftast går dom nog raka spåret, men en avstickare till norge/finland är nog inte omöjlig.

Jag var en sväng över till norge när jag testade.

Har suttit och delat barnporr hela kvällen och heilat lite på msn och irc. Men nu är det tyvärr över. :(

Har suttit och delat barnporr hela kvällen och heilat lite på msn och irc. Men nu är det tyvärr över. :(

Men Skype-video är väl krypterat om du vill fortsätta heila på polarna?

Tja, omvägen över FRA märks då inte på nerladdningshastigheten IAF, satan vad det dånar in warez och filmer, jag hinner knappt rensa bort och göra mer plats på hårddisken.

Spelar ingen roll hur rent mjölet i påsen är. Jag vill inte ha några fluktare hängande på min axel ändå..

Visst kan det kännas lite obehagligt (särskilt om man inte har helt rent mjöl i påsen), men alla terrorattentat som har drabbat landet dom senaste åren har knappast gått nån obemärkt förbi. Jag tror vi alla känner nån som har blivit drabbad. Det är slut med sånt nu.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg