Hårdrock!

[YOUTUBE-ID]G5Q72UUZ6Pw[/YOUTUBE-ID]

så jävla bra

NYA RAMMSTEIN E FÖR JVLIGT BRA!!!
Vad tycker ni?
Pussy e väl inte deras bästa,, hatar när dom FÖRSÖKER sjunga på engelska
[YOUTUBE-ID]BkdI31Q0-X8[/YOUTUBE-ID]

Nytt med Alice in chains!!
Nån som har mer info om sångare o dyl,, har inte haft tid o kolla, men har lyssmat på nya plattan på spotyfien,, e så jkla bra!!!
[YOUTUBE-ID]1OK1HRqP-fg[/YOUTUBE-ID]

Biljetter till "the black prossesion tour" inhandlat!!!
Ska röja som satan till HATEBREED:yoparty
[YOUTUBE-ID]ynJULXc-FVo[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Fick nyss reda på att Decapitated reformerar och line-upen har nu även den presenterats.
Nya sångarens bakgrund kollades genast upp och kan höras i följande klipp.
Gillar man teknisk metal likt Meshuggah, Gojira, Fear Factory osv. kolla in!
Själva videon påstås vara klipp från Tetsuo - Iron Man, men det är mycket jag inte känner igen. Kanske från uppföljaren?

[YOUTUBE-ID]jQJkjmlMyhE[/YOUTUBE-ID]

Helt OK pipa men om han ska låta så där i Decapitated vette fan om jag kommer gilla't. Det passar sig liksom inte.

Fick nyss reda på att Decapitated reformerar och line-upen har nu även den presenterats.
Nya sångarens bakgrund kollades genast upp och kan höras i följande klipp.
Gillar man teknisk metal likt Meshuggah, Gojira, Fear Factory osv. kolla in!
Själva videon påstås vara klipp från Tetsuo - Iron Man, men det är mycket jag inte känner igen. Kanske från uppföljaren?

[YOUTUBE-ID]jQJkjmlMyhE[/YOUTUBE-ID]

Helt OK pipa men om han ska låta så där i Decapitated vette fan om jag kommer gilla't. Det passar sig liksom inte.

ok, har dom redan ersatt trummisen?

Ja visst, alla förutom Vogg är nya medlemmar.

Line-up:

* Waclaw "Vogg" Kieltyka - Guitar
* Kerim "Krimh" Lechner (THORNS OF IVY, TONE INTIMACY) - Drums
* Rafal Piotrowski (KETHA, FORGOTTEN SOULS) - Vocals
* Filip "Heinrich" Halucha (VESENIA, ROOTWATER, UNSUN, MASACHIST) - Bass

Här är en video med Krimh då han lirar Day 69.

[YOUTUBE-ID]vUs1_OKQRwI[/YOUTUBE-ID]

Sambons grabb har en skiva med Sabathon i bilen. Lyssnade lite och tyckte det var skönt gung, men dom bör nog söka sig en ny sångare. :näsblod

fans jävla piss

Ett av mina favoritband, Danska Mercenary splittras, men återbildas under samma namn med hälften av medlemmarna utbytta, dom har alltid haft slitningar mellan hur bandet ska låta, stenhårt eller mjukare.
så kan det gå, kommer kanske att låta bra, dom hårda killarna stannar och dom mjuka går, så ingen mer så här bra mix av argt och feeling..
och inte hann jag se dom live heller, satans runk
[YOUTUBE-ID]PnuzblqgoX4[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]4E4eEIkG3UU[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]bAqIrbWwbbE[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]a9JpJK3svt0[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]utdOD3JaW5E[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]0ov5SSVobm0[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Jag har haft en djup Cult of Luna-period på sistone. Fy fan vad bra dom är. Tror jag måste ta mig till nån spelning nån gång då det verkar vara nåt i hästväg.

[YOUTUBE-ID]il-tZvyEWNA[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]TulnmeaObio[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]Bnv-v86ziOc[/YOUTUBE-ID]

Haha, det hade man ju inte kunnat tro, att Jordubruksverket skulle kunna ha synpunkter på en spelning, det verkar vara ett städat band annars :rolleyes:

Annars bjuder Mayhem på ett förhäxande mörker. Synd bara att musiken inte kompletteras med den ruttna odör som bandet tidigare skapat med hjälp av djurkadaver. Jordbruksverket hade synpunkter på norrmännens hantering av en död gris när de spelade i Hultsfred, så denna kväll får vi klara oss utan animalisk rekvisita.

http://www.dn.se/kultur-noje/konsertrecensioner/mayhem-pa-klubben-stockholm-1.1003846

Många av er kanske inte har hört hur Sepultura började sin resa...?
Ja det är amatörmässigt, de var för tusan någonstans mellan 14-16 år och på den tiden fanns det ingen metalscen i brazilien whatsoever!
De fick sina influenser genom tapetrading med folk från hela världen.
Ganska imponerande ändå med tanke på omständigheterna...

Passa er för introt, han låter livsfarlig! :D

[YOUTUBE-ID]UA3MxWDi-rw[/YOUTUBE-ID]

Spyr ni galla över skiten?
Jag gillar det dock, har absolut inget emot då det är slarvigt och rått. Det blir knappast ballare än så här :yoparty

[YOUTUBE-ID]IZus2QoZN9c[/YOUTUBE-ID]

Jordbruksverket hade synpunkter på norrmännens hantering av en död gris när de spelade i Hultsfred, så denna kväll får vi klara oss utan animalisk rekvisita.

Jag träffade en kille från ett Malmöband som berättade om den incidenten. Det var nåt "strul" med scenshowen, Hultsfreds arrangörer hade inte godkänt grisen eller om de inte ens hade frågat eller nåt sånt så efter spelningen packade de ner griskadavret fort som katten i lite scenkläder och tryckte ihop det i bakluckan på en av deras bilar (Malmöbandets). Dagen efter sträckåkte de till Malmö med solen gassandes. De dumpade skiten nånstans ute på skånska slätten men bakluckan luktade bra länge efter det så han sålde bilen.

Anledningen var att Mayhem hade fler spelningar de var tvungna att göra och inte riktigt hade tid att sitta i häktet för tillfället. Men vad jag minns fick de betala för det hela senare - dock efter turnén var slut... ;)

Smörsångare

[YOUTUBE-ID]wYVeVf17Cx0&[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]474i5H5jLfU[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]VlFMQmv6mDo[/YOUTUBE-ID]

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back