Innebandy

kanske dags att damma av de gamla innebandyskorna.. :)
tror jag också ska ha någon riktigt fräsch jolly-klubba liggandes nånstans.

finns det ledig plats för en kung på att göra självmål? :rock
/Z
 
Vi var totalt 18 st måndags vi var väl 5-6 från sporthoj

ja det börjar bli fullt nu ska kolla listan hur många som betalat vi ska inte vara fler än 20 har vi sagt.
 
Jaha, man kanske skulle börja hänga med på dom här tillställningarna igen nu när det börjar bli lite folk.. Drygt när vi körde bara mekonomen å var typ 6 pers varje gång, ;P
 
Satt och höll tiden förra gången och jag måste erkänna att det var lite lockande att hänga på. Dyker upp i träningskläder på måndag :tummenupp
 
Så här ser det ut just nu.

Det är 14st som har betalat och vi har satt en gräns på 20 st så 6 platser kvar och jag vet minst 3 som ska vara med men ej har betalat än.

så 3 platser finns det iallafall
 
Så här ser det ut just nu.

Det är 14st som har betalat och vi har satt en gräns på 20 st så 6 platser kvar och jag vet minst 3 som ska vara med men ej har betalat än.

så 3 platser finns det iallafall

Bra!
Det måste tyvärr finnas en gräns....

Nu har jag dragit på löpardojorna. Ses ikväll!!! :yoparty

Jag har vässat klubban.....:kryckor
 
Last edited:
Efter nyårs helgen skulle jag kunna komma och spela....om det finns plats fortfarande för detta :)
 
Får vi ihop folk för att spela ikväll? (jag kommer gärna och gör av med lite energi)
 
Vi var ett tappert gäng som spelade idag iaf. :tummenupp

Kör vi nästa vecka eller? Kan ju behövas bli av med en del julskinka och övriga onyttiga tillbehör... :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top