Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad hände egentligen?
Någongång under sensommaren får man inbrott och flera hojar blev stulna. Var det då man lade handskarna på hyllan?
Jag har varit förbi butiken ett flertal gånger under hösten och ibland har det suttit lappar uppe med datum för att hämta ut cyklar som stod i verkstaden. På senare tid har postboxen varit öppen med mängder med post i. När jag såg denna tråd var jag tvungen att kolla hemsidan, och den ligger nere även den.
Jag tycker personligen det vore mycket tragiskt om denna butik mött konkursödet. Jag hade mycket god kontakt med ägaren de gånger jag var där och fick alltid extremt bra hjälp. Jag funderade faktiskt på att köpa en Tuono tack vare servicen. Som jag förstått det var inte ekonomin så vansinnigt dålig, så jag är lite förvånad över att höra konkursklockorna.
Verkligen trist när de bra killarna försvinner.
Någon som vet mer???
Tragiskt för de inblandade och för Aprilia som märke. Bra hojar men hur fan sköts agenturen? Ni som kör Aprilia i Stockholm, var servar man? Var får man tag i reservdelar?
Tragiskt för de inblandade och för Aprilia som märke. Bra hojar men hur fan sköts agenturen? Ni som kör Aprilia i Stockholm, var servar man? Var får man tag i reservdelar?

...jag har varit där med en kompis och tycker det verkade vara en bra firma, men den låg rätt dumt till måste jag säga.
Intressant märke Aprilia? Även deras åf i Göteborg konkade för ett par månader sedan. Kan inte vara bra att står utan representation i Sveriges 2 största städer![]()
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife