Okej, har kollat lite på beta rr/Ch racing också. har de två samma motor? Har jag fattat rätt att de går sämre än en ostrypt DT eftersom de är 4-takt?CRM är äldre än DT. Har för mig att CRM hade väldigt bra ram eller nåt sånt annars är de väl rätt så lika.
Jag hade valt DT av dem två. Snyggare och nyare
Okej, har kollat lite på beta rr/Ch racing också. har de två samma motor? Har jag fattat rätt att de går sämre än en ostrypt DT eftersom de är 4-takt?
Nja inte bara, kollade på dt men hittade nästan bara såna gamla rosthögar. Har även kollat på crm men vet inte vilken som är bra. gäller försäkringen även om man kör ostrypt? Vad kan hända? är böter de värsta eller?
Om du åker fast med att köra ostrypt så kan dom ta ditt mc kort, i alla fall så länge du har prövotid. Det är både olovlig körning och körning av oregistrerat fordon du åker på
Man ska inte bli av med körkortet lättare för att man har prövotid
Det är väl precis det prövotiden handlar om? Att kolla om man är mogen för att ha körkort... det är därför man lättare kan förlora körkortet.
Nej...
Att folk har så svårt att fatta det här
Skillnaden ska vara:
"Om ditt körkort återkallas för en händelse under prövotiden måste du göra ett nytt förarprov, både kunskaps- och körprov, även om spärrtiden är kortare än ett år."
CRM är äldre än DT. Har för mig att CRM hade väldigt bra ram eller nåt sånt annars är de väl rätt så lika.
Jag hade valt DT av dem två. Snyggare och nyare
Svarar allmänt..
Man köper en Crm i fint skick! Dom håller bra och ser inte lika "moppe" ut som en Dt..
Men om alla hojvalstrådar försvinner, försvinner i princip 50% av alla inlägg här...
http://www.blocket.se/trelleborg/Aprilia_SX_125_SM_Super_pris_34228964.htm?ca=19&w=3
Slå till innan allt är borta! Hittade nyss det och det verkar vara en sjukt bra deal.
http://www.blocket.se/trelleborg/Aprilia_SX_125_SM_Super_pris_34228964.htm?ca=19&w=3
Slå till innan allt är borta! Hittade nyss det och det verkar vara en sjukt bra deal.
Va där för en vecka sen och köpte en.
då var där bara fyra kvar
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |