Det blir han glad att höra![]()
Hoppas inte, stryk borde han ha, pojkspolingen! Tur för honom att han aldrig vågade hänga på en bombrepa alá norrort i år, han hade loggat ut för gott då
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det blir han glad att höra![]()
Hoppas inte, stryk borde han ha, pojkspolingen! Tur för honom att han aldrig vågade hänga på en bombrepa alá norrort i år, han hade loggat ut för gott då![]()
Slår vad om att han har utslag som är äldre än du !
Enligt ryktet så är han hängd som en 12åring så jag gick bara på det :mohaha
Urban_Tiger eller vad han hette, måste ju vara fler som kommmer ihåg den mannenFast han blev ju tillslut bannad xD

Du är medveten om att du nyss startade 3:e världskriget va?![]()

Frukta Reklamtallibanens vrede !
ja det var ett tag sen.. Kom ihåg av de bilder jag sätt att hans skalle blänkte som en fabriksny Lambogini.
Men något säger mig att moneypenny här har rätt.. han lär väll antagligen ha ett annat konto nu. Vill väll starta om på nytt och få folk att tro att han är ung
Sen en till som är borta, vilket antagligen är old news, är ju Johanna (aka. Plussen). Vad hände med henne? fick hon nog med tusentals PM från diverse killar här på SH.com?![]()
ja det var ett tag sen.. Kom ihåg av de bilder jag sätt att hans skalle blänkte som en fabriksny Lambogini.
Men något säger mig att moneypenny här har rätt.. han lär väll antagligen ha ett annat konto nu. Vill väll starta om på nytt och få folk att tro att han är ung
Sen en till som är borta, vilket antagligen är old news, är ju Johanna (aka. Plussen). Vad hände med henne? fick hon nog med tusentals PM från diverse killar här på SH.com?![]()
Mästerspammare innan Bettskena tog över![]()
Bettskena är lite som fyrtakt inom racing, det bara finns där, vare sig man vill det eller inte..
va, vad snackar du om?
alla mina trådar är 1. mc-relaterade eller 2. ser till att sh ligger på en såpass intressant humornivå, att folk a. dels stannar kvar som medlemmar eller b. får för sig att surfa in och sedan bli medlem.
Men ödet är alltid uppenbart när man ser vem som skapat tråden Henrik alias Lill-Norre, får du vara uppe så här sent?
du får sluta läsa sådana ecKel-magasin och komma ut i verkligheten!
Jaa dina trådar har ju dock en viss "charm"Men ödet är alltid uppenbart när man ser vem som skapat tråden
![]()
Frukta Reklamtallibanens vrede !
De e ju dina blaskor han har lånat ju.

det är uppenbart att du är en 14-årig albinomutant med grava mjällproblem.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |