Dominator.........

Status
Ej öppen för fler svar.
Han har skaffat sig ett riktigt liv och figurerar därför inte så flitigt här i syberjymden.

Hoppas inte, stryk borde han ha, pojkspolingen! Tur för honom att han aldrig vågade hänga på en bombrepa alá norrort i år, han hade loggat ut för gott då :D

Vänta, kallar du skäggets urfader för spoling.
Slår vad om att han har utslag som är äldre än du !

Last edited:
ja det var ett tag sen.. Kom ihåg av de bilder jag sätt att hans skalle blänkte som en fabriksny Lambogini.

Men något säger mig att moneypenny här har rätt.. han lär väll antagligen ha ett annat konto nu. Vill väll starta om på nytt och få folk att tro att han är ung:D

Sen en till som är borta, vilket antagligen är old news, är ju Johanna (aka. Plussen). Vad hände med henne? fick hon nog med tusentals PM från diverse killar här på SH.com?:gnissla

Last edited:
ja det var ett tag sen.. Kom ihåg av de bilder jag sätt att hans skalle blänkte som en fabriksny Lambogini.

Men något säger mig att moneypenny här har rätt.. han lär väll antagligen ha ett annat konto nu. Vill väll starta om på nytt och få folk att tro att han är ung:D

Sen en till som är borta, vilket antagligen är old news, är ju Johanna (aka. Plussen). Vad hände med henne? fick hon nog med tusentals PM från diverse killar här på SH.com?:gnissla

Man får nog stå sitt kasst när man lägger ut rump bilder på sh..

Hon skrev ju ett good bajs inlägg i någon tråd att hon avsa sig medlemskapen på sh för det gynna inte henne på något sätt, typ. Finns väl kvar här nånstans men du får leta upp d sjlv. :D Snackar lite då o då på msn, men d e väldigt väldigt sällan. :)

Mästerspammare innan Bettskena tog över :)

va, vad snackar du om?

alla mina trådar är 1. mc-relaterade eller 2. ser till att sh ligger på en såpass intressant humornivå, att folk a. dels stannar kvar som medlemmar eller b. får för sig att surfa in och sedan bli medlem.

Bettskena är lite som fyrtakt inom racing, det bara finns där, vare sig man vill det eller inte..

Henrik alias Lill-Norre, får du vara uppe så här sent?

Last edited:
va, vad snackar du om?

alla mina trådar är 1. mc-relaterade eller 2. ser till att sh ligger på en såpass intressant humornivå, att folk a. dels stannar kvar som medlemmar eller b. får för sig att surfa in och sedan bli medlem.

Jaa dina trådar har ju dock en viss "charm" :va Men ödet är alltid uppenbart när man ser vem som skapat tråden :D

Jaa dina trådar har ju dock en viss "charm" :va Men ödet är alltid uppenbart när man ser vem som skapat tråden :D

det är uppenbart att du är en 14-årig albinomutant med grava mjällproblem.

Frukta Reklamtallibanens vrede !

damn right mr. homo!

De e ju dina blaskor han har lånat ju.

alla vet att du o pucken gör nåt ecKkliT!!!111 utan kläder på!

jag däremot tar vinsten :näsblod

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu