MackeNo1
Varför slita på mer än ett hjul i taget?
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Datorn har börjat sega som fan och det är dags för en formatering/ominstallation av windows. Duktig som jag är brände jag ut recoveryskivan det första jag gjorde när jag köpt datorn. Döm om min förvåning när datorjäveln påstår att det är fel på skivan när jag stoppar i den.
Har gjort ominstallation med den minst en gång tidigare utan att det har krånglat.
Går inte att bränna ut skivan igen eftersom HP lagt in en spärr så att skivan endast kan brännas en gång. Att beställa ny skiva från HP kostar minst 350:- och tar typ 2 veckor att få.
Har ingen lust att ladda ner nån crackad version av windows heller, jag har betalat för den ärliga versionen jag har i datorn och den vill jag fan kunda använda.....
Vad gör man??
Har gjort ominstallation med den minst en gång tidigare utan att det har krånglat.
Går inte att bränna ut skivan igen eftersom HP lagt in en spärr så att skivan endast kan brännas en gång. Att beställa ny skiva från HP kostar minst 350:- och tar typ 2 veckor att få.
Har ingen lust att ladda ner nån crackad version av windows heller, jag har betalat för den ärliga versionen jag har i datorn och den vill jag fan kunda använda.....
Vad gör man??