Spamtråd för spammisarna

Tror nog inte att blyga lilla jag vågar det. :rodnar

Problemet är bara det att han jobbar inte hos oss utan hos en motpart. Dessutom sitter han i England och där är det inte helt ovanligt att sitta kvar på jobbet vid 1500 (notera att det är en viss skillnad i tidszoner) för ett möte (telefonkonferens).

Du Blyg!? :blah
Tala om vilket ställe jag ska skicka tantrax till? :terrorist

Tror nog inte att blyga lilla jag vågar det. :rodnar

Du verkar ju inte vara rädd för att skriva, så be om deras telefonnummer, skriv upp det, ställ dig i en hörna, skriv i lugn och ro och skicka sedan ett mass-SMS. :hihi

Problemet är bara det att han jobbar inte hos oss utan hos en motpart. Dessutom sitter han i England och där är det inte helt ovanligt att sitta kvar på jobbet vid 1500 (notera att det är en viss skillnad i tidszoner) för ett möte (telefonkonferens).

Koppla in en telefonsvarare och låt honom hålla en monolog, så kan du lyssna på det på måndag och ringa tillbaka. :tummenupp

Du verkar ju inte vara rädd för att skriva, så be om deras telefonnummer, skriv upp det, ställ dig i en hörna, skriv i lugn och ro och skicka sedan ett mass-SMS. :hihi

Koppla in en telefonsvarare och låt honom hålla en monolog, så kan du lyssna på det på måndag och ringa tillbaka. :tummenupp

Palle, Du är ju full med bra smarta lösningar. Att du inte blir konsult!:tummenupp

Du Blyg!? :blah
Tala om vilket ställe jag ska skicka tantrax till? :terrorist

Jo men nu är det faktiskt så att jag är blyg. :fakta

Hmm, varför inte. Får tänka på saken. Annars kanske jag kan be min kompis göra det åt mig.

Då måste jag lära mig att progremmera en telefonsvarare att ringa ett nummer, säga att jag är här och säga det ser bra ut på rätt ställen. :näsblod

Palle, Du är ju full med bra smarta lösningar. Att du inte blir konsult!:tummenupp

Han är ju konsult. Sen att han är sådandär it-konsult eller liknande är ett annat dilemma. För det är väl så eller!?

Eller bara jag som är lite väl torr i min humor!? :hihi :glömdet

Vadå. Har du humor:tungan

Eller så ger du vaktmästaren en Tuborg under bordet och ber han fixa det. :tummenupp

Som sagt - full av goda ideer:tummenupp

Eller så skickar jag ett mail till snubben imorgon och meddelar honom att jag inte ids delta den här gången heller. Hoppade över mötet i tisdag också. :hihi

Ja, det är bra. Låt dom inte köra med dig hur som helst. Kom med o kör hoj ist

Last edited:
Har lyckats få mötet inställt. :yoparty
Hojåk blir det nog inte ändå. Ska försöka ta ett tidigare tåg upp mot Gôtlaborg instället. Imorgon blir det dubbelparty. :pussa

Gött mos - som dom säger i Götet. Du får börja öva på ditt göteborsmål nu:D
En go helg tillönskas dig och alla andra monsterdiggare. :cdevil

Halllåååå? Är det någon som överlevt helgen?!
Jag har - nättojämnt :dricka

Sjukt sliten är jag iaf. :kryckor
Kontot är på minus också. Känns inte bra med tanke på att lönen kom precis. :huvet

Vilken helg? Har det varit helg? Vad hände då? :confused:

:gnissla

Fick Herr Doktorn någon patient att leka med i lördags?

Ja ungefär så :hihi
Jag minns en trevlig hojtur - det var väl freem om jag inte minns fel. Sen var det plötsligt sö. Jag undrar om jag körde av eller nått? Ont gjorde det iaf.

Hmmm, jag hoppas verkligen att det inte är som det ser ut...

Ja ungefär så :hihi
Jag minns en trevlig hojtur - det var väl freem om jag inte minns fel. Sen var det plötsligt sö. Jag undrar om jag körde av eller nått? Ont gjorde det iaf.

En teori är att du frös till is på hojturen och blod och celler tinade lagom upp till söndagen och du vaknade? :tummenupp

Fick Herr Doktorn någon patient att leka med i lördags?

Nej, så det jag sade redan innan jag åkte upp, som baseras på mångårig insamlad statistik, stämde än en gång och det var bra jag bokade ett rum på F1-hotellet. :hihi

Men jag blev uppbjuden till dans av en väldigt trevlig tjej. :banana

Själv då? Du hade kul och lyckades charma en och annan vacker kvinna på festen? ;)

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back