Spamtråd för spammisarna

Tycker att det är sjukt dåligt att det klippet inte dyker upp förrän på sida 11 i en spam-tråd.
Och ni ska kalla er spammare. tss...tss :ajjabajja:ajjabajja:ajjabajja

Då får du väl stryka henne lite medhårs

Kallar du Swedie för en hon. Akta dig så att han inte blockerar dig också.

Ja fast mest synd är det ju om de som tvingas läsa det jag skriver. Så i sympati till alla andra får vi hjälpas åt att hålla denna tråden vid liv

De flesta av oss kan nog välja att inte läsa det du skriver. Fast väljer man bort det du skrivit finns det inte mycket kvar att läsa...

Var e brudarna då..

Tre av dem var iaf hemma hos mig. :tungan

Jag är nybörjare. Jag ska bättra mig:)

Är du nybörjare!? Skulle nog vilja påstå att du verkar vara hyffsat rutinerad.

Jag brukar inte spamma på nätterna. Då har jag annat för mig

Exakt, på nätterna ska man sova. :zzzzzz

Kallar du Swedie för en hon. Akta dig så att han inte blockerar dig också.

Menar du att det är en dålig sak att vara tjej -i.e bättre att vara man? Sorry Swedie :rodnar Vadå oxå? Vem har blivit blockad?

De flesta av oss kan nog välja att inte läsa det du skriver. Fast väljer man bort det du skrivit finns det inte mycket kvar att läsa...

:rofl

Tre av dem var iaf hemma hos mig. :tungan

Och ni sov antar jag?:tungan

Är du nybörjare!? Skulle nog vilja påstå att du verkar vara hyffsat rutinerad.

Jag lär av de bästa

Exakt, på nätterna ska man sova. :zzzzzz

:fakta

Menar du att det är en dålig sak att vara tjej -i.e bättre att vara man? Sorry Swedie Vadå oxå? Vem har blivit blockad?

I vissa sammanhang är det bättre att vara man. Dock ser jag inte riktigt hur du kan få det till att jag påstår att det är en dålig sak att vara tjej. :confused:

Och ni sov antar jag?

Japp! Sova är trevligt. :) Duktig som jag är klarar jag av att kramas medan jag sover. :krama

Jag lär av de bästa
:fakta

Kan tyckas dumt att lära sig av några andra än de bästa.

I vissa sammanhang är det bättre att vara man. Dock ser jag inte riktigt hur du kan få det till att jag påstår att det är en dålig sak att vara tjej. :confused:

Du tror att någon skulle ta illa upp om man kallade dom för tjej. Jag skulle inte ta illa upp om någon kallade mig för tjej. Skulle du?:D

Du tror att någon skulle ta illa upp om man kallade dom för tjej. Jag skulle inte ta illa upp om någon kallade mig för tjej. Skulle du?:D

:lol
Nu råkar ju du vara tant så det är väl självklart att du inte tar illa upp om någon kallar dig för tjej. Det ordet sänker ju din ålder med minst 43 år.

Tacka vet jag mobilen!

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back