Spamtråd för spammisarna

jag är här nu. har varit iväg en runda. men det finns väl ingen chans att komma ikapp er två.

Jaha och var var du då??????

Menar du tt? Jag hämtde morsan på knutan.:huvet Tänkte på Er hela tiden. Ser nu att det kanske var tur att man inte följde med. Är inte mycket för golf:D

jag är här nu. har varit iväg en runda. men det finns väl ingen chans att komma ikapp er två.

Haha. Du kan ju försöka :hihi

Jaha och var var du då??????

Det finns ingen chans att ni ska ut o köra typ imorgon eller fre?

Last edited:
Var fan har du hållit hus???

Du har ju varit borta härifrån nästan ett dygn, klarade inte nerverna mer eller?

Jag tror nog bara det är så att ha inte pallar trycket:D

Är det nån som är ledig på fredag eftermiddag och har lust att köra en sväng?

Last edited:
Skratta inte, det är inte snällt! :mad:

You wish!

Jag önskar att jag vore det men tyvärr. :(

Joho, lite kul är det faktiskt:tungan

Synd! det är ju ändå alla helgons afton (slutar tidigare?) Får väl sätta på mig mitt svarta ställ och måla monstermask på hjälmen och ge mig ut och skrämma pensionärer :skrattarelakt

Synd! det är ju ändå alla helgons afton (slutar tidigare?) Får väl sätta på mig mitt svarta ställ och måla monstermask på hjälmen och ge mig ut och skrämma pensionärer :skrattarelakt

En av nackdelarna med att jobba i dk är att vi inte får dessa halvdagar.
Se till att tokvarva samtidigt som du passerar seniorerna.

Vad ska ni göra i helgen? Ska ni på halloweenfest? Någon som ska till GBG i helgen o festa? Ska bli så jävla ballllll! :banana

Tur jag läste vad du skrev, för även jag har halvdag före en röd dag! Hade ingen tanke på att lördagen var en sådan dag. Jippi! :)

Ska nog flexa ut och vara ledig hela dagen bara för det. :tummenupp

Vad ska ni göra i helgen? Ska ni på halloweenfest? Någon som ska till GBG i helgen o festa? Ska bli så jävla ballllll! :banana

Yo knows it! Dock har jag blivit bjuden till en annan haloweenfest samtidigt. Den festen är tydligen könsfördelningen mycket bättre :D, ur mitt perspektiv. :tungan
Ska dock försöka dyka upp på båda festerna. Vill inte planera/boka/bestämma för mycket. Sist jag var i Göteborg och planerade sket sig alla planerna och jag gjorde något helt annat. :brinnerup

Tur jag läste vad du skrev, för även jag har halvdag före en röd dag! Hade ingen tanke på att lördagen var en sådan dag. Jippi! :)

Ska nog flexa ut och vara ledig hela dagen bara för det. :tummenupp

Skryt lagom! Jag vill också vara ledig några timmar extra imorgon. Tyvärr är det något geni som bokat ett möte 1600, på en fredag eftermiddag. :huvet

Klart jag ska, men det vet du ju nog redan om. :)

Yo knows it! Dock har jag blivit bjuden till en annan haloweenfest samtidigt. Den festen är tydligen könsfördelningen mycket bättre :D, ur mitt perspektiv. :tungan
Ska dock försöka dyka upp på båda festerna. Vill inte planera/boka/bestämma för mycket. Sist jag var i Göteborg och planerade sket sig alla planerna och jag gjorde något helt annat. :brinnerup

Du får gå runt och viska i varenda flickas öra var den riktiga festen är, så de tar sig vidare till rätt fest. ;)

Skryt lagom! Jag vill också vara ledig några timmar extra imorgon. Tyvärr är det något geni som bokat ett möte 1600, på en fredag eftermiddag. :huvet

Sådana saker borde nästan ligga till grund för en uppsägning. :näsblod

Last edited:
Du får gå runt och viska i varenda flickas öra var den riktiga festen är, så de tar sig vidare till rätt fest. ;)

Tror nog inte att blyga lilla jag vågar det. :rodnar

Sådana saker borde nästan ligga till grund för en uppsägning. :näsblod

Problemet är bara det att han jobbar inte hos oss utan hos en motpart. Dessutom sitter han i England och där är det inte helt ovanligt att sitta kvar på jobbet vid 1500 (notera att det är en viss skillnad i tidszoner) för ett möte (telefonkonferens).

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back