Invalido
Guest
att jag då får sälja till min mammaDu får väl sälja till vem som helst som kan vara en laglig ägare av ett fordon. Vad har det med saken att göra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
att jag då får sälja till min mammaDu får väl sälja till vem som helst som kan vara en laglig ägare av ett fordon. Vad har det med saken att göra?
Inga civilare att debattera med direkt..
Kan ni inte ringa varandra och prata om era djärva idéer för att spara en tusenlapp på era hojar istället för att ta upp utrymme här. Det går dessutom fortare då ni kan tala i full duplex.
Lena har ju ställt allting i klart ljus och det är ju bara för er att skrida till verket tillsammans med era mödrar.
Kör försiktigt under avtalsperioden och lycka till med ditt fighterbygge.
Kan ni inte ringa varandra och prata om era djärva idéer för att spara en tusenlapp på era hojar istället för att ta upp utrymme här. Det går dessutom fortare då ni kan tala i full duplex.
Lena har ju ställt allting i klart ljus och det är ju bara för er att skrida till verket tillsammans med era mödrar.
Kör försiktigt under avtalsperioden och lycka till med ditt fighterbygge.

Ska vi sammanfatta tråden med att:
*FB-anställde tycker det är elakt mot det solidariska samhället.
*Gemene man tycker det är OK
Däremot betyder ju inte poll-siffrorna att de som tycker det är OK,
verkligen själva kan tänka sig göra det och absolut inte att de gör det.
Nu ska jag ut till torpet och leka arga snickaren, får se om tråden är 30 sidor när man kommer tillbaka.
Ska förövrigt åka hoj ut på min helårsförsäkrade hoj på blöta kalla vägar![]()
En sak är iallafall säker angående politik och det är att om moderaterna och dess geliker hade skött styret från säg 1920 och fram till idag så hade varken du eller jag haft råd att äga något fordon alls med motordrift, ditt boende skulle var i nerslitna kalla kaserner av något slag, och din inkomst skulle på sin höjd räcka till mat o kläder, meeen vem fn vet, du kanske är så pass rik att du kan leva på räntorna.....en rikedom du antagligen fått av dina föräldrar, för inte har du då jobbat ihop den själv inte.![]()

Eller så hade vi levt i ett sammhälle där man hade råd att leva på sin lön, man fick ta ansvar för sitt agerande och det fanns en heder att inte snylta.![]()
Cecilia Stegö Chilò![]()
Göran Persson, Mona Sahlin, Marjasin, Rosengren, dom är så många så man kommer inte ens ihåg alla, banade vägen.
Eller så hade vi levt i ett sammhälle där man hade råd att leva på sin lön, man fick ta ansvar för sitt agerande och det fanns en heder att inte snylta.![]()
Ska vi sammanfatta tråden med att:
...text
*Gemene man tycker det är OK
Och du gick i skolan..... 1906?
Dagens moderaterna existerade inte 1920. Borgarbrackorna sen dess dog på 50-talet.
Och din gråsossiga attityd hade fört till ett land liknande... Vitryssland?!
Då har jag ingen försäkring på min hoj med andra ordHelt okej! Eftersom jag gör det. Och för att försäkringsbolaget har gått ihop och bildat kartell och tagit bort garageförsäkringen![]()
Tänk om du visste hur bra du har det.![]()
Hell ChristerEnkelt. Man har två val.
Antingen tecknar man en försäkring som är en "året runt försäkring", eller så tecknar man en försäkring som man kan "ställa på och av".
"Året-runt-försäkringen" betalar man följdaktligen året runt, och man behöver inte bekymra sig över att ställa på och av hojen. Den är generellt billigare per månad än "ställa-på-och-av-försäkringen".
"Ställa-på-och-av-försäkringen" betalar man bara för den tid man har hojen påställd. Den kostar generellt mer per månad än "året-runt-försäkringen" men ingenting (om man inte har någon garageförsäkring) den tiden hojen är avställd.
Välj den försäkringen som passar dig bäst och lev med det.

|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife